نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۳

تماشا کنید: انیمیشن KINGSGLAIVE: FINAL FANTASY XV معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس انیمیشن جدیدی را بر اساس سری بسیار محبوب فاینال فانتزی معرفی کرده که KINGSGLAIVE: FINAL FANTASY XV نام دارد و پاییز امسال عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

پیرو اعلام رسمی کمپانی Square Enix در جریان رویداد رونمایی از فاینال فانتزی ۱۵، یک فیلم انیمیشن جدید برای این سری با نام KINGSGLAIVE: FINAL FANTASY XV معرفی شد که با همکاری اسکوئر انیکس و کمپانی سونی پیکچرز تولید می‌شود و پاییز امسال عرضه خواهد شد. داستان این انیمیشن هم راستا و به نوعی مکمل بازی Final Fantasy XV خواهد بود که قرار است در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

در این انیمیشن بازیگران بسیار مشهوری وظیفه صداپیشگی شخصیت‌ها را برعهده خواهند داشت؛‌ شان بین (بازیگر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و بازی تاج و تخت) در نقش شاه رجیس، لینا هیدی (فیلم ۳۰۰ و سریال بازی تاج و تخت) در نقش شاهزاده لونا و آرون پال (بازیگر محبوب سریال برکینگ بد) در نقش سرباز نیکس ایفای نقش خواهند کرد.

داستان این انیمیشمن  در سرزمین لوسیس اتفاق می‌افتد که یک کریستال مقدس در آن وجود دارد و لشکریان امپراطوری نیفهیم سعی دارند تا آن را تصاحب کنند و به همین دلیل هم جنگ سختی بین این دو منطقه اتفاق افتاده است. شاه رجیس به تعدادی از سربازان ارشد خود که با لقب KINGSGLAIVE شناخته می‌شوند، دستور می‌دهد تا با استفاده از قدرت‌های جادویی پادشاه، در برابر لشکریان دشمن از شهر اینسامنیا دفاع کنند. شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که شاه رجیس فقط در صورتی می‌‌تواند حکومت خود را حفظ کند که شرایط دشمن را بپذیرد؛ یعنی تمامی شهرهای دیگر به جز پایتخت را تسلیم و با ازدواج پسرش با لونافریا (شاهزاده سابق حکومت تنبرا که اسیر امپراطوری نیهفیم است) موافقت کند.

با این حال دسیسه‌های پادشاه نیفهیم، شهر اینسامنیا را به یک میدان نبرد اساسی تبدیل می‌کند که نیکس و همراهانش در گروه KINGSGLAIVE باید برای نجات آن با تمام توان خود مبارزه کنند.

در پایان می‌توانید تریلر این انیمیشن را تماشا کنید که برای عرضه در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است:

|

نظر شما در مورد این انیمیشن چیست؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده