نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

رابط کاربری فروشگاه پلی استیشن تغییر یافت

حدود سه هفته پیش خبری منتشر شد در رابطه با اینکه سونی قصد دارد رابط کاربری فروشگاه پلی‌استیشن را تغییر بدهد. حال این اتفاق افتاد و رابط جدید کاربری فروشگاه، راه‌اندازی شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدتی پیش بود که خبری در سطح اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سونی، قصد دارد که رابط کاربری Playstation Store را کاملا تغییر دهد. چندی پیش این تغییرات در دسترس کاربران قرار گرفت و کاربران پلی‌استیشن که به این فروشگاه وارد شدند، با یک رابط کاربری کاملا دگرگون شده مواجه شدند.

با توجه به گزارشات اولیه‌ای که توسط کاربران منتشر شده، بسیاری از آنها از این طراحی جدید استقبال کردند. با این حال این طراحی جدید از مشکلات عملکرد رنج می‌برد. در حال حاضر فقط کسانی که از جدیدترین نسخه بتای نرم‌افزار پلی‌استیشن استفاده می‌کنند به این فروشگاه جدید دسترسی دارند اما به نظر می‌رسد به زودی این طراحی جدید برای تمام کاربران اعمال خواهد شد. مسئله‌ای که مشخص است این است که سونی پیش از اینکه این طراحی جدید را در دسترس تمام کاربران قرار دهد، باید تمام مشکلات عملکرد این طراحی جدید را از بین ببرد. بر طبق گزارشات منتشر شده توسط کاربران، هنگام عوض کردن صفحه‌ها، کاربران برای چند ثانیه با یک صفحه سیاه مواجه می‌شوند.

در انتها می‌‌توانید تصاویری از طراحی جدید پلی‌استیشن استور را مشاهده کنید:

New-PlayStation-Store-Design-

نظر شما در رابطه با طراحی جدید فروشگاه پلی‌استیشن چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده