نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: تریلر سینمایی جدید بازی Doom

دیروز و همزمان با شروع نسخه بتا محدود بازی Doom، کمپانی بتسدا یک تریلر سینمایی جدید از این بازی با نام «Fight Like Hell» منتشر کرد که بسیار زیبا و هیجان انگیز است. با زومجی همراه باشید.

نسخه جدید بازی Doom توسط استودیو اید سافت‌ور (Id Software) در حال ساخت است؛ استودیویی که از آن به عنوان خالق سبک شوتر اول شخص و همچنین حالت Deathmatch بخش چندنفره بازی‌ها یاد می‌شود. سری بازی‌های دووم همواره به داشتن موجودات اهریمنی، اکشن‌های بسیار سریع و خشن و فضای جهنمی شکل مشهور بودند و نسخه جدید هم قصد دارد تا این ویژگی‌ها را به حد اعلای خود برساند.

این بازی برای عرضه در تاریخ ۱۳ ماه می (۲۴ اردیبهشت) و بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه‌ریزی شده است و قرار است ترکیبی از بخش تک‌نفره و داستانی جذاب و بخش چندنفره اعتیاد آور و هیجان انگیز را در قالب حالت‌های مختلف به گیمر‌ها ارائه دهد. به‌علاوه گیمر‌ها می‌توانند از طریق ویرایشگر مخصوص SnapMap، محتویات خود را ساخته، با دیگران به اشتراک گذاشته و همراه با آن‌ها بازی کنند.

همچنین از دیروز (۱۲ فروردین) نسخه بتا محدود بازی برای افرادی که بازی Wolfenstein: The New Order را پیش خرید کرده‌اند و همچنین افراد خوش‌شانسی که موفق به دریافت کُد آن از فروشگاه گیم‌استاپ شده‌اند، در دسترس قرار گرفته است و تا تاریخ ۱۵ فروردین هم ادامه خواهد داشت.

حال کمپانی Bethesda، ناشر بازی، تریلر سینمایی و بسیار جذاب جدیدی را از این بازی با نام «Fight Like Hell» منتشر کرده که مبارزه یک سرباز را با موجودات اهریمنی مختلف نشان می‌دهد:

|

نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی در میان بگذارید.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده