نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

بسته الحاقی دوم بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Eclipse معرفی شد

کمپانی اکتیویژن طبق وعده پیشین خود، رسما دومین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 را معرفی کرد که Eclipse نام دارد و ماه میلادی آینده ابتدا بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Activision، ناشر و ترِی‌آرک، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 3، رسما دومین بسته‌الحاقی این بازی را معرفی کردند که Eclipse نام دارد. این DLC در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) پیرو قرارداد اکتیویژن با سونی، ابتدا بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی آن هم در آینده منتشر می‌شوند.

همانند بسته‌الحاقی Awakening، این بسته هم شامل نقشه‌هایی برای قسمت چندنفره و زامبی خواهد بود که Spire، Rift، Knockout و Verge نام دارند. جالب است بدانید که نقشه Verge، به نوعی بازسازی شده نقشه Bonzai بازی Call of Duty: World at War است که در دوران جنگ جهانی دوم جریان داشت. سازندگان همچنین توضیحاتی برای هر یک از نقشه‌ها ارائه کرده‌اند که به شرح زیر است:

  • Spire: این نقشه نبرد‌های بخش چندنفره را به یک فرودگاه در نزدیک مدار زمین و بالای ابر‌ها می‌برد! این منطقه شامل قسمت‌های مختلف و فضا‌های باز است که برای نبرد‌هایی در فاصله متوسط طراحی شده‌اند. در این نقشه شاهد طراحی‌های بسیار مدرنی هستیم و یک قدم اشتباه باعث می‌شود تا گیمر‌ها به روی سطح زمین سقوط کنند.
  • Rift: این نقشه یک منطقه نظامی در بالای یک آتشفشان فعال است که بیشتر مناسب درگیری‌های شلوغ و نزدیک است. به دلیل تنگ بودن راه‌های این نقشه، جایی برای رفتن به اطراف نیست و فقط می‌توان رو به جلو حرکت و مبارزه کرد و باید با استفاده از هوش و سرعت عمل دیگران را شکست دهید.
  • Knockout: این نقشه فضای داخلی یک معبد شائولین است که معماری‌های دهه ۷۰ میلادی و ظاهری کلاسیک دارد. وسعت نقشه در مجموع متوسط است و برای تلفیقی از نبرد‌های فاصله نزدیک و متوسط طراحی شده است.
  • Verge: این نقشه بر اساس نقشه بازی Banzai بازی Call of Duty: World at War ساخته شده و نبرد‌ها را به یک محیط آخرالزمانی در آینده دور می‌برد که دو گروه برای رسیدن به قدرت در آن مبارزه خواهند کرد. گیمر‌ها باید سعی کنند تا پل مرکزی، قلعه، آبشار و تونل‌ها را در درگیری‌های سریع و نفس‌گیر این نقشه با وسعت متوسط تصاحب کنند.

بسته الحاقی Eclipse بازی بلک آپس ۳

علاوه بر این نقشه‌ها، یک سناریو و نقشه هم برای قسمت زامبی بازی عرضه شده است که Zetsubou No Shima نام دارد و داستان شخصیت‌های اصلی سری Black Ops را ادامه می‌دهد. این نقشه در اصل یک سازمان تحقیقاتی با نام Division 9 است که در یک جزیره بنا شده و در آن تحقیقاتی بر روی انسان‌ها، حیوانات و گیاهان انجام شده است و در نتیجه در حال حاضر این قسمت مملو از زامبی است. اکتیویژن در مورد این نقشه گفت:

Zetsubou No Shima یک منطقه جزیره‌ای پر از جزییات را در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد که در آن شاهد زامبی‌های جدید، سیستم‌های حمل و نقل متنوع، تله‌های زیاد و همچنین ماموریت‌های جانبی خواهید بود.

بسته Eclipse را می‌توان به صورت مجزا با قیمت ۱۵ دلار یا از طریق Season Pass پنجاه دلاری بازی دریافت کرد.

نظر شما در مورد این DLC چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده