نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

تاسیس بخش موبایل توسط کمپانی کپ کام

کمپانی معروف کپ‌کام، امروز اعلام کرد که یک بخش جدید با نام «بخش تجارت موبایل» تاسیس کرده است که قصد دارد بازی‌های معروف این کمپانی را برروی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها عرضه کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی ژاپنی و معروف Capcom نیز با تاسس یک بخش مخصوص موبایل، وارد بازار پرسود بازی‌های موبایل شد. این کمپانی اعلام کرد که هدف اصلی آنها از تاسیس این بخش، انتشار بازی‌های معروفش برروی دستگاه‌های قابل حمل درون ژاپن و در نقاط دیگر دنیا است.

این بخش جدید کمپانی کپ‌کام، کمپانی بی‌لاین (Beeline، که کپ‌کام صاحب آن بود) را با دیگر نام‌های تجاری این کمپانی ادغام می‌کند. Beeline Interactive پیش از این با اینکه در تملک کپ‌کام بود، اما استراتژی‌های خاص خودش را داشت و پس از این به طور مستقیم زیر نظر کپ‌کام کار می‌کند. نام این کمپانی نیز به کپ‌کام موبایل تغییر پیدا کرد. کپ‌کام قصد دارد با این‌کار بازی‌های محبوب و موفق خود را در دیگر نقاط دنیا به خصوص آسیا منتشر کند و از این طریق به سود بیشتری دست پیدا کند.

در سال مالی جاری که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) به اتمام می‌رسد، این کمپانی قصد دارد چهار بازی از جمله نسخه‌هایی از مجموعه‌های محبوب Monster Huner، Sengoku Basara و Mega Man را منتشر کند.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده