نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

فیل اسپنسر: منتظر نسخه ارتقا یافته ایکس باکس وان نباشید!

در چند وقت اخیر شایعات زیادی مبنی بر عرضه نسخه ارتقا یافته از کنسول پلی‌استیشن 4 با نام پلی‌استیشن 4.5 به گوش می‌رسد، با این حال به نظر می‌رسد که حداقل در جبهه مایکروسافت، شاهد چنین کنسول ارتقا یافته‌ای نخواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

پس از اتمام کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت که چند روز پیش برگزار شد، فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در مصاحبه با خبرنگاران در مورد موضوعات جدیدی صحبت کرده است. برای مثال وی اعلام کرده که احتمال پورت شدن بازی Halo 5: Guardians برای رایانه‌های شخصی بسیار پایین است. مورد بعدی که اسپنسر به آن اشاره کرده، به شایعات پیرامون ساخته شدن کنسول پلی‌استیشن 4.5 و احتمال ساخت کنسولی مشابه توسط Microsoft بود.

اسپنسر در پاسخ سوالی مبنی بر احتمال ساخته شدن کنسول ایکس‌باکس 1.5 گفت:

واقعیت این است که من علاقه‌ای به ایکس‌باکس 1.5 ندارم؛ اگر قرار بر این باشد که ارتقایی برای کنسول در نظر بگیریم، دوست دارم شاهد یک تغییر و ارتقا اساسی در کنسول و عددش باشیم. من اطلاعی از برنامه‌های کمپانی سونی ندارم، ولی ما از عملکرد ایکس‌باکس وان راضی هستیم. عملکرد، پایداری و سرور‌های این کنسول عالی هستند و اگر قرار بر پیشرفت باشد، ترجیح می‌دهم تا تغییراتی اساسی در آن اعمال کنیم.

به هر حال اسپنسر چندی پیش هم در مورد احتمال ساخت یک کنسول قابل ارتقا صحبت کرده بود که البته قرار نیست کاربران بتوانند خودشان همانند پی‌سی قطعات آن را ارتقا دهند. اما در مورد سونی، با استناد به گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که کنسول پلی‌استیشن 4.5 با پردازنده‌ای دو برابر قدرتمند‌تر از کنسول فعلی، در حال ساخت باشد.

نظر شما در مورد صحبت‌های اسپنسر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده