نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

جزییات بروزرسانی ماه آوریل بازی Rocket League مشخص شد

بازی راکت لیگ در حال حاضر به یکی از بزرگترین بازی‌های ورزشی تبدیل شده است و استودیو سایانیکس قصد دارد تا به زودی ویژگی‌های جدیدی به این بازی اضافه کند. با ما در زومجی همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی سایانیکس قصد دارد تا در بروزرسانی ماه آوریل (اردیبهشت) بازی Rocket League، محتویات جدیدی به این بازی اضافه کند. همانطور که قبلا نیز از سوی این استودیو اعلام شده بود، حالت جدیدی به این بازی اضافه خواهد شد که عناصر بازی بسکتبال را به این بازی اضافه خواهد کرد. این حالت، هوپ نام دارد. استودیو سایانیکس در این رابطه اینطور توضیح داده است:

این حالت جدید که در اواخر ماه آوریل(اردیبهشت) منتشر خواهد شد، با الهام از بازی بسکتبال طراحی شده است و در سه بخش بازی‌های خصوصی ، بازی‌های دوستانه و بخش جدیدی که دو بازیکن را در مقابل دو بازیکن دیگر قرار می‌دهد، قابل بازی خواهد بود.این حالت میدان مبارزه‌ی اختصاصی با نام خانه دانک دارد.

میدان مبارزه خانه دانک از بازی‌ با نام Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars که در گذشته برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود، الهام گرفته شده است. اما این تنها میدان مبارزه‌ای نخواهد بود که در این بروزرسانی به این بازی اضافه می‌شود و میدان مبارزه کیهانی نیز در این بروزرسانی برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

سازندگان این بازی همچنین اشاره کردند که در بروزرسانی ماه اردیبهشت بازی Rocket League، مشکلات مربوط به فیزیک غیر طبیعی توپ در بعضی از موارد، با اضافه شدن امکان حرکت توپ در جهت‌های بیشتر، برطرف شده است.

علاوه بر تغییراتی که در بخش فیزیک رفتاری توپ صورت گرفته است، تغییراتی نیز در سبک حرکت توپ در میدان مبارزه Wasteland نیز صورت گرفته است.

ویژگی دیگری که در این بروزرسانی به بازی اضافه می شود این امکان را به شما می دهد بازپخش (ریپلی) بازی خود را با استفاده از دکمه‌ای که برای این حالت قرار گرفته است به سرعت ذخیره کنید و یا نام آنها را تغییر دهید. بر اساس گفته‌های استودیو Psyonix، این بروزرسانی به زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این آپدیت چیست؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده