نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

گرافیک عالی Uncharted 4 را در تصاویر جدید منتشر شده از این بازی ببینید

به تازگی چند تصویر جدید به طور سهوی از بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End منتشر شده‌اند که بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را نشان می‌دهند و کیفیت گرافیکی شگفت‌انگیز بازی را به نمایش می‌گذارند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به تازگی یک وبسایت ایتالیایی به نام Spaziogames پس از تجربه بازی Uncharted 4 مطلبی به صورت پیش‌نمایش از آن تهیه و منتشر کرد که شامل چند تصویر از گیم‌پلی بازی می‌شود. احتمالا می‌دانید که طبق قوانین، اگر یک بازی منتشر نشده باشد، رسانه‌ها نمی‌توانند بدون اجازه ناشر، نظرشان در رابطه با آن بازی را به صورت نقد و یا Hands-On (پیش‌نمایشی که پس از تجربه بازی نوشته می‌شود) منتشر کنند. وبسایت Spaziogames این قانون را در مورد Uncharted 4 نقض کرد و البته خیلی زود مجبور شد مطلبش را حذف کند، اما خوشبختانه و به لطف کاربران Reddit تصاویری که سایت ایتالیایی منتشر کرده بود هم‌اکنون در فضای مجازی دست به دست می‌شوند. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

Uncharted-4-leaked-preview-screenshot-6

بروس استریلی، کارگردان دوم بازی در زمان اعلام خبر اتمام مراحل ساخت Uncharted 4 گفته بود که این بازی «از لحاظ بصری خیره‌کننده‌ترین بازی تاریخ» و همچنین «بهترین بازی ساخته شده در مجموعه Uncharted» است. با نگاهی به تصاویر بالا می‌توان گفته‌های استریلی را کاملا تایید کرد. این تصاویر همچنین محیط‌های وسیع Uncharted 4 را به تصویر می‌کشند و گیم‌پلی پرهیجان و درگیرانه بازی را نشان می‌دهند؛ این در حالی است که قبلا اعلام شده بود Uncharted 4 از ویژگی‌های مخفی‌کاری دیگر بازی استودیوی ناتی داگ یعنی The Last of Us نیز الگوبرداری خواهد کرد. این موضوع امیدوارمان می‌کند که گیم‌پلی Uncharted 4 به هیچ‌وجه یکنواخت و تکراری نیست و تلفیقی از اکشن و مخفی‌کاری را ارائه می‌کند.

Uncharted 4 آخرین بازی این مجموعه است که به وسیله ناتی داگ ساخته می‌شود. ممکن است در آینده یک استودیوی دیگر ساخت شماره جدیدی از این مجموعه را برعهده بگیرد. Uncharted 4 همچنین آخرین بازی سری است که «نیتن دریک» به عنوان شخصیت اصلی در آن حضور دارد.

داستان این شماره چندین سال پس از ماجراهای قسمت قبلی روایت می‌شود. نیتن که ظاهرا از ماجراجویی خسته شده، با همسرش «النا فیشر» زندگی عادی را سپری می‌کند. همه چیز آرام است تا اینکه «سم»، برادر بزرگتر نیتن که همه گمان می‌کردند سال‌ها پیش مرده باشد، ناگهان از راه می‌رسد و از نیتن درخواست کمک می‌کند. در نهایت آنها رهسپار سرزمین اسرارآمیز «لیبرتالیا» می‌شوند؛ جایی که علاوه بر خطرات کوچک و بزرگ، گنجینه‌های پنهان دزدان دریایی انتظارشان را می‌کشد.

بازی Uncharted 4 در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده