// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: با دو نیروی قدرتمند خون آشام ها در بازی Total War: Warhammer آشنا شوید

پس از معرفی نژاد کنت‌های خون آشام و همچنین انتشار گیم‌پلی آنان بر روی نقشه‌ی بازی Total War: Warhammer، حالا نوبت به معرفی برخی از نیروهای آن‌ها رسیده است که قدرت آنان را در میدان نبرد به رخ سایر نژادها می‌کشد. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پس از تریلر فوق‌العاده‌ی معرفی نژاد Vampire Counts در بازی Total War: Warhammer، کمپانی کریتیو اسمبلی طبق روال همیشگی هر چند وقت یکبار اقدام به انتشار تریلر معرفی برخی نیروها می‌کند و این‌بار نیز به سراغ دو نیروی قدرتمند خون آشام‌ها رفته است. نیروی اول که به نوعی جادوگر خون آشام‌ها محسوب می‌شود Master Necromancer نام دارد. جادوگری که در بین عالم زندگان و مردگان در حال تردد است.

Master Necromancer در بین تمامی جادوگران و ساحره‌هایی که هنرهای جادویی را تمرین می‌کنند به نوعی منحصر بفرد است. او انسانیت خود را فدای یادگیری علوم سیاهی کرده تا به واسطه‌ی آن مردگان و کشته شدگان جنگ‌های قبلی را زنده و به ارتش نامیرای خون‌ آشام‌ها ملحق کند. علاوه بر این وظیفه، صرف نظر از بهایی که باید بپردازد، وی با کینه‌ای سرشار در قلبش به دنبال کسانی است که در گذشته به نوعی به او آسیب رسانده یا به دنبالش بوده‌اند. تریلر معرفی این نیروی قدرتمند را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

موجود دیگری که تریلر معرفی آن را در آخر این مطلب مشاهده می‌کنید از همه نظر متفاوت است. در جنگل‌های سرد و تاریک سیلوانیا، خفاش‌های عظیم‌الجثه‌ای زندگی می‌کنند که فقط برای شکار اسب‌ها، احشام و حمله به کاروان‌ها از غارهای خود بیرون می‌آیند. این موجودات ترسناک پرنده که Terrorgheist نام دارند به خاطر دید ضعیفی که دارند از روش غافلگیری برای حمله به طعمه‌های خود استفاده می‌کنند و گاهی اوقات جیغ‌های ترسناکی می‌کشند که هر موجودی را می‌ترساند. حال تصور کنید اگر ارتش خون آشام‌ها مجهز به یک چنین هیولایی باشد. تریلر معرفی Terrorgheist را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

پیش‌تر در زومجی در مورد تاریخ انتشار این بازی زیبا مطلبی را مطالعه کردید. نظرات خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منابع: Gamasutra - GameNewsHQ


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده