نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

دیزی ریدلی: برای قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان مسئولیت سنگین تری دارم

دیزی ریدلی، بازیگری است که به موجب ایفای نقش شخصیت رِی در فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars; The Force Awakens) به شهرت فراوانی رسید و در قسمت هشتم این فیلم هم حضور خواهد داشت. حال این بازیگر از مسئولیت‌های خود برای قسمت هشتم صحبت کرده است.

دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری در فیلم Star Wars: The Force Awakens، اخیرا طی یک استریم زنده در شبکه اجتماعی فیسبوک، به سوالات متعددی در مورد این فیلم و همچنین فیلم جنگ ستارگان ۸ (Star Wars Episode VIII) پاسخ داده است. وی در جریان صحبت‌های خود اعلام کرد که این دو فیلم کاملا متمایز از هم هستند و همچنین ذکر کرد که هنوز مشخص نیست که آیا در قسمت نهم هم حضور خواهد داشت یا خیر:

فیلم‌های هفتم و هشتم دو مقوله کاملا جدا از هم هستند؛ قسمت هفتم مثل شروعی برای یک سری اتفاقات بزرگ بود و برای شخص من هم از یک طرف کمی ترسناک و از طرفی بسیار باارزش بود و تجربیات زیادی در جریان آن کسب کردم. حس می‌کنم عملکردم در این فیلم، حتی بهتر از آن چیزی بود که قبلا توانایی‌اش را در خودم می‌دیدم و به همین دلیل هم برای قسمت هشتم، بسیار آماده‌تر و راحت‌تر هستم.

ریدلی در ادامه گفت که برای قسمت هشتم فیلم، احساس مسئولیت بیشتری در قابل نقش رِی دارد و به نوعی خود را متولی این نقش می‌داند:

برای قسمت هشتم، هر کاری که انجام می‌دهم، خودم را کاملا متولی شخصیت رِی می‌دانم و از خودم می‌پرسم که بازخورد مردم در برابر این رفتار ری چگونه خواهد بود؟ کری فیشر همیشه خودش را متولی شخصیت پرنسس لیا می‌داند و حال من هم حس مشابهی پیدا کرده‌ام. به‌علاوه من اکنون می‌دانم که مردم از چه چیز‌هایی در قسمت هفتم رضایت داشتند و حس می‌کنم که مسئولیتی بزرگ دارم؛ البته من از این مسئله کاملا راضی هستم و خوشحالم که می‌توانم بخشی از آن باشم.

این بازیگر در ادامه گفت که ازحضور در هر دو قسمت هفتم و هشتم به یک میزان لذت برده است:

سه گانه جدید استاروارز (قسمت‌های هفتم تا نهم) در مجموع یک ماجراجویی بسیار لذت بخش است. اگر من شانس حضور در قسمت نهم را هم داشته باشم، می‌توانم این سه گانه را یک مجموعه متحد و بسیار لذت‌بخش نام‌گذاری کنم. چرا که من فیلم‌های هفتم، هشتم و نهم را در کل یک مجموعه واحد می‌دانم که هیچ یک از قسمت‌های آن جدا از دیگری نیست.

فیلمبرداری قسمت هشتم از سری جنگ ستارگان که هنوز نام مشخصی هم ندارد، از اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شده و این فیلم قرار است در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران شود. کارگردانی و نویسندگی این فیلم را هم رایان جانسون بر عهده خواهد داشت. البته طرفداران دنیای استار وارز در سال ۲۰۱۶ هم شاهد یک فیلم فرعی از این مجموعه خواهند بود که با نام Rogue One در ۱۶ دسامبر سال جاری (۲۵ آذر ۹۵) اکران خواهد شد و کارگردانی آن را هم گرت ادواردز برعهده دارد.

نظر شما در مورد صحبت‌های دیزی ریدلی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده