نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

نیل دراکمن: روند ساخت فیلم The Last of Us در یک سال و نیم اخیر پیشرفتی نداشته است

نیل دراکمن، کارگردان بازی‌های The Last of Us و Uncharted، اخیرا طی مصاحبه‌ای در مورد روند ساخت فیلم‌های این دو مجموعه اطلاعاتی ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

نیل دراکمن اخیرا در مصاحبه‌ای که با سایت IGN داشته، اعلام کرده با اینکه آن‌ها حتی فیلم‌نامه فیلم The Last of Us را نیز در کنار عوامل آن خوانده‌اند، ولی از آن زمان به تا امروز روند ساخت این اقتباس سینمایی متوقف شده است:

ما فیلم‌نامه The Last of Us را به مرحله خوبی رساندیم و حتی یک بار هم با حضور عوامل فیلم آن را خواندیم و به نظر می‌رسید که روند توسعه این فیلم با سرعت خیلی خوبی پیشرفت می‌کند. با این حال الان نزدیک به یک سال و نیم است که ساخت فیلم هیچ پیشرفتی نداشته است.

فیلمنامه این فیلم توسط خود دراکمن نوشته و وی پیشتر اعلام کرده بود که داستان این اقتباس سینمایی، دقیقا دنباله بازی The Last of Us نخواهد بود؛ بلکه قرار است فضایی مشابه بازی را در فیلم نیز ببینیم. این فیلم هنوز کارگردانی ندارد، ولی تهیه‌کنندگی آن بر عهده سم ریمی، تهیه‌کننده با سابقه فیلم Spider-Man خواهد بود و به نظر می‌رسد که میسی ویلیامز، بازیگر سریال The Game of Thrones، بیشترین شانس را برای ایفای نقش الی داشته باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که فیلم آنچارتد هم روند خوبی را طی می‌کند و می‌توان در آینده نزدیک انتظار خبر‌های بیشتری از آن را داشت. دراکمن در این مورد هم گفت که استودیو ناتی‌داگ تا حدودی در ساخت این فیلم نقش دارد و هر از گاهی اطلاعات جدیدی از آن دریافت کرده و راهنمایی‌هایی به سازندگان می‌کند؛ راهنمایی‌هایی که بیشتر به روابط بین شخصیت‌ها مربوط می‌شوند:

ما به آن‌ها (سازندگان فیلم) می‌گوییم که چه تصمیماتی درست و چه تصمیماتی غلط است. این تنها نقش ما در این فیلم است. آخرین بار و چندی پیش اعلام کردند که یک فیلم نامه‌نویس جدید برای فیلم آنچارتد جذب کرده‌اند، ولی پس از آن اطلاعات دیگری ارائه نشده است.

هدف اصلی ما از دخالت در ساخت این فیلم، ارائه راهنمایی‌هایی در جهت خلق صحیح روابط بین شخصیت‌ها است. بدون شک شخصیت نیتن دریک و روابطش با الِنا و سالیوان بسیار حیاتی است و در صورتی که این روابط به خوبی در فیلم ایجاد نشوند، شاهد فیلم خوبی نخواهیم بود. ولی اگر این هسته اصلی خوب کار شود، فیلم شانس زیادی برای موفقیت دارد.

فیلم آنچارتد در حالی ساخته خواهد شد که چندی پیش نولان نورث، صداپیشه شخصیت نیتن دریک در بازی، اعلام کرده بود که طرفداران علاقه‌ای به تماشا اقتباس سینمایی این بازی ندارند.

نظر شما در مورد این دو فیلم چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده