نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

مسابقات Dota 2: مرحله مقدماتی ESL One فرانکفورت در اروپا و آسیای شرقی آغاز شد

هنوز چند روزی تا برگزاری اولین تورنمنت سال ۲۰۱۶ سری مسابقات ESL One بازی Dota 2 در کشور فیلیپین باقی مانده است، اما مسئولان برگزاری این رقابت‌ها جدول مرحله انتخابی مسابقات فرانکفورت در اروپا و آسیای شرقی را منتشر کردند. با زومجی همراه باشید.

سازمان ESL One قبلا اعلام کرده بود که بعد از شهر مانیل، میزبان دوره بعدی مسابقات فرانکفورت خواهد بود و حالا شاهد آغاز مرحله مقدماتی این تورنمنت در مناطق اروپا و آسیای شرقی هستیم. به مانند مسابقات قبلی ۸ تیم مطرح ثبت نام کرده و ۴ تیم راه یافته از مرحله انتخابی، با اولویت‌بندی‌های متفاوت دسته‌بندی می‌شوند و در جدول رقابت‌ها به ‌صورت دو حذفی به مصاف هم خواهند رفت. در منطقه اروپا اولویت‌بندی تیم‌ها و جدول بازی‌ها بدین شرح است:

ESL-One-Europa-Dota-2-ZoomgESL-One-europa-bracket-Dota-2-Zoomg

از ۱۲ تیم حاضر در این مرحله سه تیم راهی مسابقات فرانکفورت خواهند شد و همانطور که مشاهده می‌کنید رقابت بین تیم‌ها به تازگی آغاز شده است. اما در منطقه آسیای شرقی فعلا خبری از جدول بازی‌ها نیست و فقط اولویت‌بندی تیم‌ها مشخص شده که در تصویر زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

ESL-One-SEA-Dota-2-Zoomg

جدول این منطقه به صورت تک حذفی خواهد بود و سهمیه تیم‌های این ناحیه نیز یک تیم است. مسابقات آسیای شرقی از تاریخ ۷ تا ۱۲ آپریل (۱۸ تا ۲۴ فروردین) شروع می شود. تا به حال تکلیف یکی از دو تیم دعوت شده به این رقابت‌ها نیز مشخص شده است و Alliance می‌تواند با بازی‌های خوب و قهرمانی، دوباره اسم خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. ESL One فرانکفورت با جایزه ۲۵۰ هزار دلاری و از تاریخ ۱۸ تا ۱۹ ژوئن (۲۹ و ۳۰ خرداد) در سالن  Commerzbank-Arena شهر فرانکفورت در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

به نظر شما چه تیم‌هایی از مرحله مقدماتی صعود خواهند کرد؟

منابع: GosuGamers, TheScoreeSports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده