// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

تماشای زنده رقابت دوستان در بروزرسانی بعدی Clash Royale ممکن می شود

به گزارش وب‌سایت رسمی کلش رویال، بروزرسانی بعدی این بازی امکان تماشای آنلاین رقابت اعضای گروه را به صورت زنده ممکن خواهد کرد. علاوه بر این، تغییراتی در «قوانین رقابت‌ها» ایجاد خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آیا شما نیز از جمله علاقمندان به تماشای رقابت‌های دوستانه اعضای گروه در بازی Clash Royale هستید؟ تاکنون، سوپرسل تنها امکان تماشای تکرار رقابت را بعد از اتمام مسابقه می‌داد. هر چند تماشای یک رقابت با دانستن نتیجه‌ی نهایی می‌تواند جذابیت‌های خود را داشته باشد، با این حال ندانستن نتیجه و تماشای رقابتی به صورت زنده بدون شک بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. اکنون به لطف بروزرسانی بعدی کلش رویال، شرکت سوپرسل امکان تجربه‌ی همزمان رقابت را به همراه اعضای گروه فراهم می‌کند.

البته این اولین باری نیست که سوپرسل در بازی‌های خود ویژگی‌ این چنینی را ارائه می‌کند. این شرکت در گذشته نیز در رقابت‌های کلن وار در بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در پی درخواست بازیکنان امکان تماشای زنده‌ حمله‌ی هم گروهی‌ها را به روستاهای حریف فراهم کرده بود. علاوه بر این، در بازی Boom Beach نیز بازیکنان قادر به تماشای حمله‌ی هم گروهی‌ها در اپریشن‌ها هستند.

قوانین مسابقه دوستان کلش رویالسوپرسل همچنین در توضیحات بروزرسانی جدید از برنامه‌ریزی برای تاکید بر اهمیت «قوانین رقابت‌‌ها» خبر داده است. با این حساب همه افراد قادر خواهند بود تا در رقابت‌های دوستانه یا رقابت‌های دیگر که احتمالا در آینده الحاق می‌شود، با شرایطی نسبتا برابر روبرو شوند.

هرچند سوپرسل حد نهایی را برای سطح کینگ و کارت‌های مختلف تعیین کرده با این حال، در سطوح میانی درصورتی که فردی پول بیشتری را خرج کند قادر به ارتقاء سریع‌تر کارت‌های خود خواهد بود. قوانین رقابت‌ها باعث می‌شود تا همواره مهارت، زمان‌بندی و شیوه‌ی استقرار از عوامل تعیین‌کننده در هر رقابت باشد.

تیم توسعه‌دهنده بازی در این رابطه گفته است:

طبق فلسفه‌ی ما در مسابقات، هر شخصی که کلش رویال را بازی می‌کند باید قادر به رقابت بوده و در صورت داشتن مهارت لازم پیروز شود. بهترینِ بهترین‌ها باید توسط کیفیت بازیکن تعیین شود نه بسته به سطح کارت‌ها!

ظاهرا سوپرسل قصد دارد تا با تغییراتی در برگزاری رقابت‌های دوستانه شرایط را برای لذت تمامی بازیکنن فراهم کند. با بروزرسانی جدید سطوح کارت‌ها و کینگ طبق قوانین رقابت کاهش پیدا خواهد کرد. در صورتی که قانون رقابت سطح ۱ را برای کارت لجندری تعیین کرده باشد کارت‌های حریف قدرتمند، به سطح مورد نظر کاهش خواهد یافت. در نتیجه با برابری نسبی سطح کارت‌ها- مهارت، زمان‌بندی و شیوه‌ی استقرار کارت‌ها تعیین کننده می‌شود. این ویژگی‌ همچنین ایجاد شرایطی برابر را در مسابقات کلش رویال فراهم خواهد کرد.

منبع: Toucharcade

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده