نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

بازی Resident Evil 2 Remake حس و حال نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد

کپ‌کام سال گذشته ساخت نسخه بازسازی شده رزیدنت ایول 2 را با نام Resident Evil 2 Remake تایید کرد. حال تهیه‌کننده این اثر اعلام کرده که سعی می‌کنند این بازسازی حس و حال نسخه اصلی را حفظ کند. با زومجی همراه باشید.

Resident Evil 2 یکی از بهترین بازی‌های سبک ترس و بقا است و به همین دلیل زمانی که Capcom رسما ساخت نسخه بازسازی شده آن را تایید کرد، موجبات خوشحالی بازیکن‌های زیادی فراهم شد. حال یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده بازی، اعلام کرده که در این بازسازی سعی خواهد شد تا «حال و هوای نسخه اصلی بازی» حفظ شود. وی همچنین گفت که بازی مراحل ساخت خود را سپری می‌کند و تجربه کار کردن روی نسخه بازسازی شده رزیدنت ایول یک، کمک زیادی به وی برای توسعه این نسخه کرده است:

بازسازی نسخه اول Resident Evil برای کنسول گیم‌کیوب، اولین پروژه من در کمپانی کپ‌کام بود. من این شانس را داشتم تا در کنار همکاران باسابقه‌ای کار کنم و از نزدیک تلاش آن‌ها برای بازسازی و خلق شاهکاری جدید از یک بازی موفق را ببینم و این یک تجربه عالی برای من بود. به‌علاوه ساخت نسخه ریمستر Resident Evil 1 هم در سال ۲۰۱۵ تجربه بسیار خوبی بود؛ چرا که تقریبا هرچیزی از جلوه‌های صوتی گرفته تا برنامه‌نویسی و سرعت بازی را تغییر دادیم.

همچنین زمانی که با دقت زیادی بر روی نسخه‌های بازسازی شده و ریمستر کار می‌کنیم، این شانس را داریم که بتوانیم ثمره تلاش‌های سازندگان نسخه‌های اصلی این بازی‌های بزرگ را هم ببینیم و این یک تجربه عالی برای شخص من است.

هیرابایاشی توضیحاتی در مورد دوربین بازی ارائه نکرد و هنوز مشخص نیست که آیا شاهد همان دوربین ثابت نسخه اصلی رزیدنت ایول خواهیم بود یا اینکه دوربین بازی همانند نسخه‌های اخیر سوم‌شخص خواهد شد. با این حال وی ذکر کرد که بازخورد‌های طرفداران در مورد Resident Evil 6، تاثیر زیادی در این نسخه خواهد داشت:

هر بازی و پروژه‌ای باعث می‌شود تا بازیساز تجربه جدیدی کسب کند، من بازخورد‌های طرفداران در مورد نسخه ششم را کاملا بررسی کرده و به تیم فعلی انتقال داده‌ام و با ساخت نسخه بازسازی شده رزیدنت ایول ۲، به طرفداران نشان خواهیم داد که از این بازخورد‌های باارزش استفاده کرده‌ایم.

بازی Resident Evil 2 Remake فعلا تاریخ عرضه مشخصی ندارد و معلوم نیست که پلتفرم‌های مقصد آن چه خواهند بود. نظر شما در مورد صحبت‌های تهیه‌کننده بازی چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده