// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی Rocket League مشخص شد

نسخه فیزیکی بازی Rocket League چندی پیش تایید شد و حال تاریخ انتشار این نسخه که با نام Collector's Edition شناخته می‌شود، مشخص شده است. با ما در زومجی همراه باشید.

یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بازی Rocket League بود که توسط استودیو سایانیکس برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شد و چندی پیش هم نسخه ایکس‌باکس وان آن عرضه شد. این اثر حتی در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ (The Game Awards 2015) توانست جایزه بهترین بازی مستقل و بهترین بازی ورزشی/مسابقه‌ای سال را نیز دریافت کند. مدتی پیش استودیو سایانیکس اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی Rocket League  در خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد. بر اساس اخبار منتشر شده، این نسخه با نام Collector's Efition از تاریخ ۲۴ ژوئن (۴ تیر) در خرده‌فروشی‌های شمال آمریکا و اروپا قابل تهیه است.

نسخه فیزیکی راکت لیگ شامل بازی اصلی و ماشین‌ها و محتویات بسته‌های الحاقی Supersonic Fury، Revenge of the Battle-Cars و Chaos Run خواهد بود. همچنین ۴ ماشین جدید نیز برای اولین بار در این نسخه در اختیار گیمر‌ها قرار خواهند گرفت.

جالب است بدانید که پس از انتشار این بازی برای ایکس‌باکس وان، شمار کاربران آن روی این کنسول، تنها در سه هفته از مرز یک میلیون نفر گذشت و طبق آخرین گزارش، رقم کلی کاربران بازی به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

 

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده