نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بروزرسانی جدید Fallout 4 با هدف بهبود حالت بقا عرضه شد

کمپانی بتسدا بروزرسانی 1.5.146 را برای حالت بقا در بازی Fallout 4 عرضه کرده است. این حالت فعلا به صورت آزمایشی برای نسخه پی‌سی بازی عرضه شده و این بروزرسانی جدید تغییراتی در آن اعمال می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

حالت بقا (Survival) چندی پیش برای بازی فال‌ اوت 4 معرفی شد تا این بازی را با اضافه کردن المان‌هایی مثل گرسنگی، تشنگی، خواب و نبودن امکان ذخیره سریع و دستی و چند مورد دیگر، بیشتر به واقعیت نزدیک کند. این حالت فعلا تنها برای نسخه پی‌سی و گیمر‌هایی عرضه شده که برای تجربه نسخه آزمایشی آن ابراز علاقه کرده‌اند. حال بر اساس بازخورد‌های طرفداران بازی، کمپانی بتسدا بروزرسانی جدید 1.5.146 را برای این حالت عرضه کرده که تغییراتی در آن اعمال می‌کند.

اولین تغییر این آپدیت این است که از این پس آیکون‌های مربوط به گرسنگی، تشنگی، خواب و بیماری بر اساس شرایط فعلی تغییر رنگ خواهند داد. به‌علاوه بعد از این با هر بار خوابیدن (که برای ذخیره بازی و رفع خستگی اجباری است) به جای ۲۴ ساعت، ۱۴ ساعت زمان سپری خواهد شد. همچنین پس از نصب این بروزرسانی، شانس بیمار شدن شما تا حدودی کاهش پیدا می‌کند و برای ماندن در شرایط جسمانی مناسب، نیاز به مصرف آب و غذای کم‌تری دارید. ولی اگر فکر می‌کنید که هدف این آپدیت راحت‌تر کردن حالت بقا Fallout 4 است، سخت در اشتباهید! چرا که از این به بعد وزنی که شخصیت‌تان می‌تواند حمل کند کاهش یافته و در نتیجه می‌توانید آیتم‌های کم‌تری داشته باشید. همچنین وزن Fusion Core‌ها هم افزایش پیدا کرده است.

در ادامه می‌توانید ویژگی‌های کلی این بروزرسانی را نیز مشاهده کنید:

  • تغییر رنگ آیکون‌های نشانگر گرسنگی، تشنگی، خواب و بیماری بر اساس شرایط
  • نیاز کم‌تر به مصرف غذا و آب برای سالم ماندن
  • کاهش چرخه خواب از ۲۴ ساعت به ۱۴ ساعت
  • احتمال مبتلا شدن به بیماری کاهش یافته است
  • افزایش وزن Fusion Core‌ها
  • Nuka Cola Quantum‌ها دیگر تاثیر کافئین ناشی از مصرف Nuka Cola و Nuka Cola Cherry را از بین نمی‌برند
  • رفع مشکلی که گاها باعث می‌شد با وجود خوردن غذا یا آب کافی، شخصیت‌تان دچار ضعف یا تشنگی مفرط شود
  • اگر شخصیت همراه گیمر مجروح شود، یک نشانگر بر روی محل او در نقشه ظاهر خواهد شد تا کار راحت‌تری برای پیدا کردنش داشته باشد

آیا شانس تجربه حالت بقا در Fallout 4 را داشته‌اید؟ به نظر شما این تغییرات تا چه حدی می‌توانند مفید باشند؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده