نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Uncharted 4 قوی ترین افتتاحیه را در تاریخ ناتی داگ خواهد داشت

بنا به گفته‌های مدیر روابط عمومی استودیوی ناتی‌داگ، افتتاحیه بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آرنی مه‌یر، مدیر روابط عمومی استودیوی ناتی‌داگ، اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سکانس افتتاحیه بازی آنچارتد ۴، حتی ممکن است از افتتاحیه بازی The Last of Us نیز قوی‌تر باشد. اگر به خاطر داشته باشید، افتتاحیه بازی The Last of Us، دیگر بازی این استودیوی خوش‌نام، بسیار قوی و تکان دهنده بود. مه‌یر در مصاحبه خود با وب‌سایت پلی‌استیشن اسپانیا گفت:

به نظر من، این بازی دارای قوی‌ترین افتتاحیه در تاریخ استودیوی ما بعد از افتتاحیه بسیار احساسی بازی The Last of Us است و همچنین من فکر می‌کنم که به طور کلی، افتتاحیه Uncharted 4، یکی از قوی‌ترین سکانس‌های آغازین در بین بازی‌ها است. در تمام طول بازی، شما به عنوان یک گیمر دوست‌ دارید که به بازی کردن ادامه بدهید و می‌خواهید بدانید که داستان به کجا می‌رود.

این اولین باری نیست که  شخصی درباره قسمت چهارم مجموعه آنچارتد با چنین شور و شوقی حرف می‌زند. اوایل هفته گذشته، سم لیک، کارگردان بازی کوانتوم بریک، درباره آنچارتد ۴ گفته بود که این بازی، استاندارد بازی‌های ویدیویی را بالا می‌برد.

چندی پیش نیز نیل دراکمن، کارگردان بازی، مصاحبه‌ مفصلی با وب‌سایت گیم‌اسپات انجام داده بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

بازی Uncharted 4: A Thief's End قرار است در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود. پس از انتشار بازی، استودیوی ناتی‌داگ قصد دارد که برروی بسته‌های الحاقی بازی و بخش چند نفره آن کار کند و پس از آن احتمالا کار ساخت قسمت دوم بازی بسیار محبوب The Last of Us را آغاز خواهد کرد. نیل دراکمن همچنین پیش‌تر اعلام کرده بود که احتمالا قسمت بعدی این مجموعه توسط استودیوی دیگری ساخته خواهد شد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده