نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۵

داستان بازی Uncharted 2 قرار بود درباره چکش معروف ثور باشد

استودیوی ناتی داگ، سازنده سری آنچارتد، در ابتدا قصد داشت که داستان قسمت دوم این مجموعه (Uncharted 2: Among Thieves)، درباره جست و جوی «نیتن دریک» برای سلاح معروف شخصیت اسطوره‌ای «ثور» به نام «میولنیر» باشد.

در مصاحبه‌ای که اخیرا نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4 با وبسایت گیمز رادار انجام داد، درباره فرآیند ایجاد ایده برای ساخت شماره دوم این سری محبوب صحبت کرد. ظاهرا توسعه دهندگان ناتی داگ ایده‌هایشان را روی میز گذاشتند و زمانی که تمام آنها با شکست مواجه شدند، برای مدت محدودی ایده میولنیر (Mjolnir) به میان آمد. این سلاح، همان چکش معروفی است که ثور (Thor)، یکی از خدایان اسکاندیناوی (که او را در فیلم‌ها با چهره کریس همسورث می‌شناسیم) از آن استفاده می‌کند. دراکمن درباره مطرح شدن این ایده گفت:

هنگام بحث درباره Uncharted 2 یکی [از ایده‌های مطرح شده] که انجامش ندادیم، چکش ثور بود. ما با چکش ثور قصد انجام چه کاری داشتیم؟ ما در واقع تصاویر هنری و مفهومی بازی را هم طراحی کرده بودیم و بخش زیادی از کار طراحی را پیش برده بودیم.

Thor Hammer

البته این اتفاق هرگز رنگ واقعیت به خود ندید و به جای آن، توسعه‌دهندگان به یک داستان فوق‌العاده درباره «سنگ سینتامانی» (Cintamani Stone) رسیدند. داستان بازی آنچارتد 4 هم درباره گنج گمشده «کاپیتان هانری آوری» (Captain Henry Avery) است.

بازی Uncharted 4، دهم می سال ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت) منتشر خواهد شد و پس از آن ناتی داگ کارش را بر روی محتواهای دانلودی بخش چندنفره و تک‌نفره برای این بازی ادامه خواهد داد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده