// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

پوسترهای جدید فیلم Warcraft جزییات بیشتری را از ارک‌ها و انسان‌ها نشان می‌دهد

در راستای انتشار اخبار و تریلر‌های پیرامون فیلم وارکرفت (Warcraft) که با اقتباس از بازی با همین نام ساخته می‌شود، به تازگی تعدادی پوستر منتشر شده که جزییات بیشتری را از اُرک‌ها و انسان‌ها نشان می‌دهد. برای دیدن این پوسترها و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی بزرگ بلیزارد و استودیو لجندری پیکچرز، سازندگان فیلم وارکرفت (Warcraft) به تازگی در حساب خود در سایت تامبلر تعدادی پوستر زیبا از این فیلم منتشر کرده‌اند که بسیار جالب هستند و در آن‌ها می‌توانید نگاه نزدیک‌تری به شخصیت‌های ارک و انسان این فیلم زیبا داشته باشید. شخصیت‌هایی که در این پوسترها می‌توانید ببینید شامل بِلک‌هَند با بازی کلنسی براون، لِیدی تاریا با بازی روث نگا، اورگریم با بازی راب کازینسکی، لِین با بازی دومینیک کوپر، دوروتان با بازی توبی کبل، لوثا با بازی ترویس فیمل، گول‌دان با بازی دنیل وو و گرونا با بازی پائولا پاتون هستند. در زیر می‌توانید این پوسترهای زیبا را مشاهده کنید:

 

این فیلم زیبا که کارگردانی آن بر عهده‌ی دانکن جونز است، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری (۱۰ ژوئن ۲۰۱۶) اکران خواهد شد. پیش‌تر در زومجی جدیدترین تریلر‌های این فیلم را در قالب دو مطلب تماشا کردید که یکی اتحاد بین انسان‌ها و ارک‌ها را نشان می‌داد و دیگری نبرد بین آنان را به تصویر می‌کشید. همچنین در مطلبی دیگر تعدادی از تصاویر پشت صحنه‌ی این فیلم را مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده