// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

بازی موبایل Fear the Walking Dead به زودی معرفی می شود

بر اساس گزارشات منتشر شده شبکه AMC قصد دارد یک بازی موبایلی بر اساس سریال Fear the Walking Dead بسازد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید سال گذشته شبکه AMC تصمیم به ساخت یک مجموعه فرعی (Spin-Off) با نام Fear the Walking Dead برای سریال موفق The Walking Dead گرفت. به‌ تازگی منابع مختلف گزارش دادند که این شبکه در حال کار بر روی بازی موبایل Fear the Walking Dead با همکاری شرکت ورسوس اویل (Versus Evil) است. ورسوس اویل در گذشته وظیفه انتشار بازی‌هایی مثل The Banner Saga را بر عهده داشته است.

ورسوس اویل وجود پروژه را تایید کرده اما هیچ اطلاعات دیگری به جز اینکه بازی برای پلتفرم موبایل منتشر می شود ارائه نداده است. همچنین گفته می‌شود که این بازی امروز پس از پخش اولین قسمت از فصل جدید سریال Fear the Walking Dead به صورت کامل رونمایی و معرفی خواهد شد.

سریال Fear the Walking Dead در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۴ بر روی آنتن رفت. این سریال داستان شروع بدترین ﺑﺤﺮﺍن ﺑﺸﺮﯾﺖ و مبتلا شدن ﻣﺮدم ﺑﻪ ویروسی ﮐﻪ باعث تبدیل شدن آن‌ها به «مردگان متحرک» (زامبی) می‌شود را ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ می‌کشد. از نظر خط زمانی حوادث این سریال قبل از سریال اصلی مجموعه مردگان متحرک (The Walking Dead) رخ می‌دهد.

فصل دوم این سریال از امروز (۱۰ آوریل - ۲۲ فروردین) پخش خواهد شد.

منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده