نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

مسابقات Dota 2: تیم Vici Gaming بازیکن سابق LGD را به ترکیب خود اضافه کرد

Vici Gaming یکی از بهترین و مشهورترین سازمانی‌های چینی شاغل در تورنمنت‌های Dota 2 که در سال ۲۰۱۴ فینالیست مسابقات TI4 بود، Sylar، بازیکن سابق تیم LGD را به خدمت گرفت. با زومجی همراه باشید.

Sylar، بازیکن سابق و کهنه‌کار تیم LGD به خاطر مشکلاتی که منجر به جدایی او از این تیم شد، بعد از پایان مدت مقرر شده برای تیم‌ها و اعلام ترکیبشان برای شرکت در مسابقات بهاری مانیل، همچنان بازیکن آزاد بود تا اینکه بالاخره VG بعد از کسب نتایج ضعیف مجبور به تغییر در ترکیب خود و به خدمت گرفتن این بازیکن شد. با توجه به پیوستن Sylar قرار است او در نقش Carry انجام وظیفه کند و BurNing نیز پست Offlaner تیم را در اختیار خواهد گرفت. بدین ترتیب JDH از ترکیب خارج شد تا rOtK، کاپیتان VGدر نقش ساپورت تیم را هدایت کند.

Syalr-VG-Dota-2-Zoomgترکیب تیم VG به ترتیب پست‌ها از ۱ تا ۵:

China Liu 'Sylar' Jiajun
China Chen 'Cty' Tianyu
China Xu 'BurNIng' Zhilei
China Bai 'rOtK' Fan
China Xu' Hym' Zhi

روشن است طبق قوانین وضع شده توسط ولو، این تیم دعوت مستقیم به تورنمنت کشور فیلیپین و The International را از دست می‌دهد و باید با حضور در مرحله مقدماتی راه خود را برای کسب سهمیه شرکت در تورنمنت فصل بهار ولو هموار کند؛ اما اگر این تیم بتواند قهرمان دومین Major سال ۲۰۱۶ یا جز سه تیم برتر شود تکلیف حضور آن‌ها در TI6 چه خواهد بود؟ کمپانی ولو در طی پنج ماه آینده دو تورنمنت بزرگ را میزبانی می‌کند در حالی که هیچ گونه اعلامیه رسمی در مورد قهرمانان مسابقات فصلی اعلام نکرده است که آیا آن‌ها سهمیه دعوت مستقیم را با فتح این رقابت‌ها کسب کرده‌اند یا صرفا این تورنمنت‌ها به خاطر سود و اهداف مالی برگزار می‌شود. به هر حال باید منظر ماند و دید این شرکت چه کاری انجام خواهد داد؛ مسلما بزودی و با آغاز مرحله انتخابی Major مانیل که در تاریخ ۲۹ آپریل تا ۶ می (۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت) کار خود را آغاز می‌کند اطلاعات بیشتر نیز در اختیار  عموم قرار خواهد گرفت.

منبع:Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده