// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

تام کروز را در پشت صحنه نسخه بازسازی شده فیلم The Mummy ببینید

بی شک طرفداران فیلم‌های تخیلی و ماجراجویی با مجموعه‌ «مومیایی» (The Mummy) آشنا هستند. خبر خوب اینکه فیلم‌برداری نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این فیلم با بازی تام کروز آغاز شده و تعدادی عکس نیز از پشت صحنه آن منتشر شده است.

اولین نسخه‌ی بازسازی شده از فیلم مومیایی (The Mummy) که قرار است به وسیله کمپانی بزرگ یونیورسال ساخته شود، مراحل تولید خود را سپری می‌کند. فیلم مومیایی که تام کروز نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازد، در حال گذراندن مراحل فیلم‌برداری در شهر لندن است و در این راستا تعدادی عکس نیز از مراحل تولید آن به بیرون درز کرده که می‌توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

در این فیلم که طبق زمان بندی‌ها قرار است در تاریخ ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ (۹ ماه ژوئن ۲۰۱۷) بر روی پرده‌های سینما نمایش داده شود، بازیگرانی از جمله تام کروز، آنابل والیس (که عکس وی را در کنار تام کروز می‌توانید مشاهده کنید) و سوفیا بوِتلا (که قرار است در تابستان پیش‌رو در فیلم «پیشتازان فضا: فراتر» (Star Trek Beyond) ایفای نقش کند) حضور دارند. الکس کورتِزمن، از نویسندگان دو نسخه‌ی اول سری بازسازی شده‌ی پیشتازان فضا (Star Trek) نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. وی در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Universal برای ساخت فیلم‌های مجموعه‌ای انتخاب شد.

 

در راستای ساخت فیلم‌های مجموعه‌ای، بهمن ماه گذشته بود که خبر حضور جانی دِپ در قسمت دوم فیلم «مرد نامرئی» (The Invisible Man) منتشر شد. اگرچه تا به حال خبری از نام کارگردان و تاریخ انتشار این فیلم منتشر نشده، اما احتمال دارد که نویسندگی آن بر عهده‌ی اد سولومون، نویسنده‌ی فیلم «مردان سیاه پوش» (Men in Black) باشد. از دیگر فیلم‌هایی که می‌توان انتظار ساخت مجدد آن‌ها را داشت «مرد گرگ‌نما» (Wolfman)، «ون هلسینگ» (Van Helsing)، «دراکولا» (Dracula) و «فرانکنشتاین» (Frankenstein) هستند.

در رابطه با فیلم مومیایی، بر اساس گفته‌ی وب‌سایت ورایتی، با اینکه تام کروز تهیه‌کننده این فیلم نخواهد بود، اما انتظار می‌رود وی نقش مهمی در تولید آن ایفا کند. پیش‌تر در زومجی خبر تایید حضور تام کروز در فیلم مومیایی را مطالعه کردید و در خبری دیگر نیز جزییاتی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی فیلم ون هلسینگ را به سمع و نظرتان رساندیم.

آیا شما نیز مجموعه فیلم‌های مومیایی را دیده‌اید؟ به نظر شما بازسازی آن می‌تواند پا را فراتر از نسخه‌های قبلی اثر بگذارد؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده