نویسنده: کامیار صیاد
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

امکان کنترل ماشین‌های پرنده در Final Fantasy 15 وجود خواهد داشت

در بازی Final Fantasy XV شاهد ماشین‌های پرنده خواهیم بود، حال سازندگان این اثر اعلام کرده‌اند که گیمر‌ها می‌توانند این ماشین‌ها را کنترل و از آن‌ها به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل استفاده کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در فاینال فانتزی ۱۵ شاهد ماشین پرنده خواهیم بود و این مورد در تریلر آخر بازی هم دیده می‌شد. پس از نمایش این تریلر توسط اسکوئر انیکس، این سوال برای طرفداران به وجود آمد که آیا ما قابلیت کنترل این ماشین‌ها را خواهیم داشت؟ در پیش‌نمایشی که سایت Game informer از این بازی داشته مشخص شده، که صحنه پرواز تنها یک فیلم کوتاه قبل از جابه‌جایی سریع (Fast Travel) نیست.

Game infomer توضیح می‌دهد که مکانیزم کار این ماشین‌ها همانند کشتی‌های پرنده نسخه قبل است، به این منظور که پس از شروع شما از زمین جدا می‌شوید و به آسمان می‌روید و کنترل کاملی بر روی ماشین دارید. با این حال برخلاف کشتی‌های پرنده مذکور، با ماشین قادر به پیمودن فواصل طولانی فقط در عرض چند ثانیه نخواهید بود؛ چرا که دنیای بازی در این نسخه بسیار بزرگ‌تر است. البته ممکن است عادت کردن به مکانیزم کنترل این ماشین‌ها و مخصوصا فرود آمدن، کمی در ابتدا سخت باشد.

ماشین‌های پرنده Final Fantasy XV

هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی،خاطر نشان کرد که آن‌ها تصمیمی برای قرار دادن دشمن در آسمان ندارند و این وسیله صرفا جهت جابه‌جایی طراحی شده است. وی همچنین افزود:

بازیکنان این وسیله پرنده را در اواخر بازی به دست خواهند آورد و این خود یک چالش خواهد بود. ماشین آن‌ها تنها اگر به شرایط لازم برسد به نوع پرنده ارتقا خواهد یافت.

بازی Final Fantasy XV پس از فراز و نشیب بسیار دوباره در سال ۲۰۱۴ معرفی و بر طبق اعلام رسمی کمپانی اسکوئر انیکس در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد،

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده