// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

ساخت بازی Nosgoth، نسخه فرعی سری Legacy of Kain، لغو شد

بازی Nosgoth که به عنوان یک نسخه فرعی از سری محبوب و قدیمی Legacy of Kain شناخته می شد، توسط کمپانی اسکوئر انیکس لغو شد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

شرکت Square Enix، ناشر بازی رایگان Nosgoth، اعلام کرد که این بازی تا زمان انتشار نسخه رسمی دوام نمی‌آورد. این بازی به مدت ۱ سال است که به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) بر روی استیم عرضه شده است. این شرکت گفت:

این تصمیم برای ما آسان نبود. ساخت این بازی با همکاری شما یک افتخار برای ما است اما متأسفانه تعداد هواداران و مخاطبان این بازی برای انتشار رسمی آن به حد کافی رشد نکرده است.

بر اساس این اطلاعیه، سرورهای بازی در تاریخ ۳۱ می (۱۱ خرداد) آفلاین می‌شوند. تا این تاریخ بازیکنان می‌توانند بدون هیچ مشکلی به بازی خود ادامه دهند اما امکان خرید درون بازی وجود ندارد. کلیه خرید‌ها از تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) به بعد به حساب خریداران برگشت داده خواهد شد.

نکته تعجب‌آور این اطلاعیه این است که ماه گذشته، اسکوئر انیکس و استودیو سایانیکس، سازنده بازی، اعلام کردند این اثر در مراحل پایانی ساخت به‌سر می‌برد و انتشار آن نزدیک است. این شرکت همچنین اعلام کرد که هر پروژه مرتبط به بازی Legacy of Kain در آینده، به صورت  مستقل از بازی Nosgoth ساخته خواهد شد.

متاسفانه Nosgoth نیز به سرنوشت بازی چند نفره Legacy of Kain: Dead Sun از  استودیو انگلیسی Climax دچار شد. اسکوئر انیکس این بازی را در سال ۲۰۱۲ میلادی لغو کرد.

نظر شما چیست؟‌ آیا بازی‌های مجموعه Legacy of Kain در آینده به صورت کامل منتشر خواهند شد؟‌ یا اینکه پروژه‌های آینده مرتبط با این بازی نیز قبل از انتشار کنسل می‌شوند؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده