نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

بلیزارد بروزرسانی جدید دیگری را برای بازی Diablo 2 عرضه کرد

پس از گذشت یک ماه از انتشار بسته بروزرسانی جدید Diablo II، کمپانی بلیزارد روز گذشته دومین بروزرسانی متوالی بازی را با هدف رفع مشکلات گزارش شده منتشر کرد تا همچنان به پشتیبانی از اثر ۱۶ ساله محبوب خود ادامه دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قسمت اول مجموعه بروزرسانی‌های جدید بازی دیابلو ۲ که در راستای حفظ «میراث بازی‌های طلایی بلیزارد» منتشر شد، به‌صورت کم‌سابقه‌ای مورد استقبال طرفداران این سری قرار گرفت و با ایجاد بهبودهای کلی، پشتیبانی از نسخه‌های امروزی سیستم‌عامل‌ها را نیز با خود به ارمغان آورد. بروزرسانی دوم که با شناسه 1.14b شناخته می‌شود، از لحاظ حجم و محتوا کوچک‌تر است اما با نصب آن همه باگ‌های بازی برطرف خواهد شد. ویژگی‌های اصلی این بروزرسانی به شرح زیر است:

  • پلاگین گرافیکی «Glide Wrapper» اکنون با اضافه کردن پسوند «3dfx» به انتهای میان‌بر (Shortcut) بازی، به‌خوبی بارگذاری می‌شود.
  • مزدورها دیگر به یک «نیروی شیطانی» تبدیل نخواهند شد.
  • مشکل نسخه‌های مک بازی در هنگام انتخاب گزینه «ذخیره و خروج» رفع شده است.
  • برای جلوگیری از صدمه زدن به فرایند بارگذاری سیستم، صرفه جویی در مصرف باتری و جلوگیری از افزایش دمای لپ‌تاپ، نرخ فریم به سقف نهایی ۲۰۰ فریم بر ثانیه محدود شده است.
  • نصب‌کننده جدیدی به زبان آلمانی برای حل ایرادهای بخش تغییر زبان و بومی‌سازی در منطقه «Act V» تعبیه شده است. برای بازگرداندن داده‌های مربوط به دیالوگ‌های از بین رفته، لازم است که یک بار دیگر آن‌ها را نصب کنید.

کمپانی Blizzard Entertainment پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا با عرضه بهینه‌سازی‌های مؤثر، بازی‌های خود را فارغ از تاریخ عرضه آن‌ها، به عنوان میراثی عاری از نقص به یادگار بگذارد. با انتشار بروزرسانی اول Diablo II، مشکلات اندکی برای بازی به‌وجود آمد که بلیزارد به کمک جامعه گیمران، به وجود آن‌ها پی برد و برای قدردانی این‌گونه گفت:

در این پروژه بزرگ بازسازی، نمی‌توانستیم همکاران و شرکای بهتری نسبت به شما پیدا کنیم (خطاب به بازیکنان) و ما به خاطر درک و صبر فراوان‌تان در رساندن دیابلو ۲ به سطحی که همه از آن خشنود باشند، بسیار سپاس‌گزاریم. تا آن موقع شما به فرستادن بازخوردهای‌ خود از بازی ادامه دهید و از جنگیدن با مینیون‌ها در جهنم‌های سوزان لذت ببرید! ما نیز در این‌جا به انجام وظایف خود خواهیم پرداخت.

پس از گذشت ۱۶ سال از عرضه دیابلو ۲ و پس از ۵ سال از آخرین بروزرسانی بازی، بلیزارد قصد دارد تا با انتشار بسته‌های بهینه‌سازی در فاصله‌های زمانی کوتاه، همچنان به پشتیبانی از اثر محبوب نقش‌آفرینی‌محور خود ادامه دهد و از خاک خوردن این گنج ارزشمند در طول زمان، جلوگیری کند.

نظر شما در رابطه با این تلاش‌های ستودنی کمپانی بلیزارد چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده