// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

احتمال وجود بخش چندنفره در بازی‌های بعدی استودیو سازنده Quantum Break

رمدی اینترتینمنت، توسعه‌دهنده فنلاندی بازی های تک‌نفره‌ Alan Wake و Quantum Break که اخیرا شاهد انتشار آن برروی رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان بودیم، از احتمال توسعه‌ی بازی‌های چندنفره آنلاین در آینده سخن گفته‌ است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سم لِیک، کارگردان بازی Quantum Break از استودیو رمدی (Remedy Entertainment) با حضور در تازه‌ترین پادکست میجور نیلسون، در رابطه با وجود ایده‌های متفاوت مانند برخی ایده‌های بخش چندنفره توضیحاتی را ارائه کرده است .

به گزارش وب‌سایت دوئال‌شاکرز سم لیک در این رابطه گفت:

به طور قطع مباحثی پیرامون بخش چندنفره و ایده‌های مختلف در این زمینه وجود دارد. ما می‌خواهیم با زمان تکامل پیدا کنیم؛ مانند امتحان چیزهای جدید و برگشت به عقب برای طرح این پرسش که «بازی رمدی چگونه باید باشد و چگونه می‌توانیم آن را به چیزی جذاب‌تر تبدیل کنیم؟»

او در ادامه با اشاره به حالت چندنفره افزود:

هرچند بیشتر مباحث اینچنینی همیشه در حال رُخ دادن است، با این حال تاکنون اقدام به انجام دادن آنها نکرده‌ایم. گاهی اوقات برخی از این مباحث در نظر گرفته شده و گاهی نیز عملی نشده است.

علاوه بر این، لیک در جریان پادکست بر اهمیت روایت داستان به شیوه‌ی جدید برای رمدی تاکید کرد. در بازی Quantum Break ما شاهد روایتی جدید در بازی و نمایش‌های تلویزیونی بودیم.

سم لیک همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با آینده Quantum Break، هرچند جزئیات قابل توجهی را به اشتراک نگذاشت اما آینده این مجموعه را در گِرُو عملکرد اولین بازی دانست. او در این رابطه گفت:

این موضوعی است که با موفقیت Quantum Break مشخص و تعیین می‌شود. زمانی که ما IP جدیدی را می‌سازیم، زمینه‌سازی زیادی را برای آن انجام داده‌ایم و نحوه‌ی ساخت آن چیزی فراتر از یک بازی است. همان طور که می‌دانید زمان گویای همه چیز خواهد بود.

بازی Quantum Break، تازه‌ترین ساخته استودیو رمدی اخیرا در تاریخ ۵ آپریل (۱۷ فروردین) به صورت رسمی برای رایانه‌های شخصی ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان عرضه شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده