نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید و فوق العاده زیبای فیلم Suicide Squad - جوخه انتحاری

بامداد امروز و در جریان مراسم جوایز فیلم ام‌تی‌وی، تریلر جدیدی از فیلم بسیار مورد انتظار جوخه انتحاری (Suicide Squad) پخش شد که عطش طرفداران این فیلم را برای دیدن آن، بسیار بیشتر از قبل کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

شاید یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های اقتباسی از دنیای کمیک امسال، فیلم جوخه انتحاری یا Suicide Squad باشد. این فیلم، بر خلاف دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی، از ضدقهرمان‌ها در نقش‌های اصلی استفاده کرده است و داستان مجرمانی را تعریف می‌کند که توسط دولت استخدام می‌شوند تا ماموریت‌های فوق‌العاده مرگباری را انجام بدهند.

بامداد امروز و در جریان مراسم جوایز فیلم شبکه MTV، تریلر جدیدی از این فیلم پخش شد که در آن می‌توانیم تمامی این ضدقهرمان‌ها را مشاهده کنیم. یکی از نکات بسیار جالب این تریلر، در ابتدای آن رخ می‌دهد که یکی از عوامل دولت، به حضور سوپرمن اشاره می‌کند و می‌گوید فکر کنید که اگر یک روز سوپرمن تصمیم بگیرد به کاخ سفید حمله کند و رئیس جمهور را بدزدد، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ در ادمه شما را به تماشای این تریلر فوق‌العاده دعوت می‌کنیم:

|

فیلم جوخه انتحاری قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران شود و از بازیگران آن می‌توان از  ویل اسمیت در نقش ددشات، مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جرد لتو در نقش جوکر، جی کورتنی در نقش بومرنگ و جوئل کینمن در نقش کلنل ریک فلگ نام برد.

منبع: IO9


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده