نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

تماشا کنید: تریلر جدید و سراسر هیجان Captain America: Civil War - کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

بامداد امروز و در جریان مراسم جوایز فیلم ام‌تی‌وی، یک تریلر جدید از فیلم مورد انتظار کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) پخش شد که از صحنه‌های اکشن و هیجان انگیز، پر بود. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

دیشب شبکه معروف MTV، مراسم سالیانه اهدای جوایز به بهترین‌های فیلم‌ها خود را برگزار کرد که در طی آن مراسم، دو تریلر جدید از دو فیلم بسیار مورد انتظار پخش شد. اولی، تریلری از فیلم مورد انتظار Suicide Squad بود که پیش‌تر آن را در زومجی تماشا کردید و پس از آن تریلری از فیلم مورد انتظار دیگری یعنی کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی پخش شد. در این تریلر ما کاپیتان آمریکا، اسکارلت ویچ و فالکون را در هنگام مبارزه می‌بینیم و همچنین می‌توانیم نگاه بسیار کوتاهی هم به دشمن اصلی این فیلم یعنی کراس‌بونز داشته باشیم:

|

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، دیروز در زومجی مطالعه کردید که اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی، نقشی فرعی در این فیلم ندارد و در حدود ۳۰ دقیقه از زمان فیلم را به خود اختصاص داده است.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی که جدیدترین فیلم مارول (Marvel) و ادامه دهنده دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe یا به اختصار MCU) است، برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است. از بازیگران فیلم می‌توام به  تام هالند در نقش اسپایدرمن، کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکون، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتون/هاوک آی، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ اشاره کرد.

نظر شما درباره این تریلر جدید چیست؟

منبع:‌ GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده