// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

بوید هالبروک در فیلم Wolverine 3 نقش یک تبهکار را ایفا می‌کند

مجموعه‌ فیلم‌های «ولورین» (The Wolverine) از سری «مردان ایکس» (X-Men) در جدیدترین شماره‌اش که احتمالا Wolverine 3 نام خواهد داشت، قرار است پذیرای بازیگر سریال «نارکوس» (Narcos) یعنی بوید هالبروک در نقش یک تبهکار باشد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

چند سالی است که مجموعه فیلم‌های جذاب ولورین با بازی هیو جکمن، توانسته طرفداران مختص خود را در بین خیل عظیم دوست‌داران فیلم‌های ابرقهرمانی و کمیک‌بوکی بدست آورد. در سال ۲۰۱۷ قرار است ادامه‌ی این مجموعه با نام احتمالی «ولورین 3»  (Wolverine 3)  اکران شود؛ در این راستا خبر حضور بوید هالبروک، بازیگر سریال‌هایی از جمله «دختر گمشده» (Gone Girl) و نارکوس (Narcos)، در نقش یک تبهکار، به جذابیت این فیلم خواهد افزود. طبق گزارش وب‌سایت ورایتی، هالبروک در نقش رئیس یک تشکیلات امنیتی ظاهر خواهد شد که بطور گسترده به دنبال ولورین با بازی هیو جکمن هستند.

ption id="attachment_119607" align="aligncenter" width="720"]حضور بوید هولبروک در فیلم Wolverine 3 بوید هالبروک در سریال Narcos

از جمله دیگر کسانی که حضورشان در این فیلم تایید شده پاتریک استوارت است که همانند شماره‌های قبلی در نقش «پروفسور ایکس» ظاهر خواهد شد. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، این آخرین حضور هیو جکمن در مجموعه‌ی Wolverine خواهد بود. کارگردانی این فیلم را جیمز مَن‌گُلد بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید جیمز کِلی بر عهده خواهد داشت و فرآیند فیلم‌برداری آن از اواسط اردیبهشت ماه (ماه می ۲۰۱۶) آغاز و در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری (۳ ماه مارس ۲۰۱۷) نیز اکران خواهد شد. پیش از این در خبرها داشتیم که یکی از دشمنان قدیمی ولورین در Wolverine 3 باز خواهد گشت.

نظرات خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده