نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید فصل ۶ سریال Game of Thrones - بازی تاج و تخت

شبکه اچ‌بی‌اُ، دومین تریلر بلند از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را منتشر کرده است که ضمن نشان دادن بخش‌هایی از داستان، صحنه‌های نبرد را نیز در آن شاهد هستیم. با زومجی برای تماشای این تریلر همراه باشید.

فقط ۱۲ روز دیگر تا شروع پخش فصل ششم سریال Game of Thrones از شبکه HBO باقی مانده و در تاریخ ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) مجددا شاهد پخش این سریال فوق محبوب خواهیم بود. حال تریلر جدید این مجموعه نیز منتشر شده است تا اشتیاق طرفداران را برای آغاز پخش آن بیش از پیش افزایش دهد. این تریلر به نوعی مروری بر اتفاقات گذشته دارد و همچنین شاهد اتفاقات داستانی نیز هستیم که قرار است در فصل ششم رخ بدهند. به‌علاوه شخصیت «تایرون لنیستر» هم نقشی اساسی در این تریلر ایفا می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال را تماشا کنید:

|

اولین تریلر بلند فصل ششم سریال بازی تاج و تخت اواخر بهمن ماه منتشر شد که می‌توانید آن را همراه با تصاویری، در زومجی تماشا کنید. همچنین مطالعه موشکافی این تریلر هم می‌تواند اطلاعات جذابی در اختیارتان قرار دهد. قسمت اول از فصل ششم سریال با نام «بانوی سرخ» در تاریخ ۵ اردیبهشت پخش خواهد شد.

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده