نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: تریلر ۱۷ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter

Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter هشتمین نسخه از سری بازی‌های شرلوک هولمز است که خرداد امسال عرضه خواهد شد. حال استودیو فراگ‌ورز تریلری جدید و طولانی از آن منتشر کرده که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

طرفداران بازی‌های سبک ماجراجویی به خوبی با سری بازی‌های شرلوک هولمز آشنا هستند که آخرین آن‌ها با نام Crime and Punishment، یکی از بهترین آثار این سبک در طی سالیان اخیر بود. استودیو Frogwares، سازنده و بیگ‌بِن اینتراکتیو، ناشر این مجموعه، چندی پیش نسخه جدید آن را با نام Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter معرفی کردند که ۷ خرداد ماه سال جاری برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود.

حال سایت All Games Delta، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده که در آن شاهد ۱۷ دقیقه از گیم‌پلی بازی هستیم و کارگاه مشهور و محبوب انگلیسی یعنی شرلوک هولمز را در حال انجام کار‌های مختلفی می‌بینیم. برای مثال وی با افراد مختلفی صحبت کرده و سعی می‌کند تا رابطه ذهنی با آن‌ها برقرار کند و در این بین گیمر هم باید تصمیمات درستی اتخاذ کند. یا در صحنه‌ای دیگر می‌بینیم که هولمز مخفیانه سعی در کسب اطلاعاتی با استراق سمع کردن دارد. به هر حال این اولین ویدیویی است که از گیم‌پلی این بازی منتشر شده و به همین دلیل هم برای طرفداران بسیار ارزشمند است:

|

البته استودیو فراگ ورز همزمان با «شرلوک هولمز: دختر شیطان»، بر روی یک بازی دیگر هم در سبک ترس کار می‌کند که The Sinking City نام دارد.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده