// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 اعلام شد

مایکروسافت رسما زمان و تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس مطبوعاتی‌اش در نمایشگاه E3 2016 را اعلام کرد. نمایشگاه E3 هر ساله در ماه خرداد در شهر لس‌ آنجلس برگزار می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت با ارسال ایمیلی به رسانه‌های حوزه بازی‌های ویدیویی از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در روز دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد ۱۳۹۵) ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران خبر داده است. این شرکت در بیانیه‌ی کوتاه خود نوشت:

ما از بازگشت به E3 امسال با آغاز جلسه در ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبحِ (۲۱:۰۰ به وقت ایران) روز ۱۳ ژوئن برای نمایش تجارب و بازی‌های آینده که در سال ۲۰۱۶ یا فراتر از آن عرضه می‌شوند، هیجان‌زده هستیم.

جزئیات بیشتری در رابطه با برنامه‌ی کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت ارائه نشده است اما ما جزئیاتی را در رابطه با بروزرسانی سالگرد (Anniversary) ایکس‌باکس وان و ویژگی‌های آن شنیده‌ایم. ماه گذشته فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس در رابطه با برنامه‌های مایکروسافت برای E3 گفته بود:

تیم‌ها کارشان عالی بود و از برنامه‌هایشان صحبت کردند.

اگر بخواهیم به سایر اخبار پیرامون نمایشگاه امسال E3 نگاهی بیندازیم، کمپانی الکترونیک آرتز از برگزاری رویدادی در تاریخ ۲۳ خرداد روز یکشنبه،‌ قبل از آغاز نمایشگاه خبر داده است. این شرکت امسال غرفه و کنفرانسی در نمایشگاه E3 نخواهد داشت. اکتیویژن نیز رسما نداشتن غرفه در این نمایشگاه را تایید کرده است. علاوه بر این، قبلا وبسایت پی‌سی گیمر از برگزاری پرقدرت رویداد PC Gaming در نمایشگاه E3 2016 خبر داده بود. دیزنی و وارگیمنیگ نیز اخیرا عدم حضورشان در نمایشگاه امسال را اعلام کرده بودند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده