// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: Titanfall 2 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تایید شد

الکترونیک آرتز امروز با انتشار اولین ویدیویی  تبلیغاتی از بازی Titanfall 2 رسما انتشار این بازی را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید کرد. این شرکت از رونمایی کامل در دو ماه آینده خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند الکترونیک آرتز در گزارش سالیانه خود انتشار دومین شماره Titanfall را رسما تایید کرده بود، با این حال اکنون این شرکت با انتشار ویدیویی ۴۵ ثانیه‌ای، علاوه بر نمایش تصاویری زیبا، از انتشار این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت و رایانه‌های شخصی خبر داده است.

در این ویدیوی ۴۵ ثانیه‌ای گوینده از ریسک‌های تبدیل شدن به قهرمان به عنوان یک تایتان گفته و شاهد باز شدن درب یک پاد رها شده با نام جیمز مَکالِن، سربازی از شماره اول هستیم. در ادامه تایتانی با شمشیری بزرگ از سری EHR تیتانیوم (نوشته شده در گوشه شمشیر) با کوبیدن سلاح خود برروی زمین به این ویدیوی کوتاه پایان می دهد. علاوه بر این، الکترونیک آرتز با نمایش لوگو Titanfall 2 رسما از نام این بازی نیز رونمایی کرده است.

با توجه به ویدیو، نمایش کامل بازی در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) انجام می‌گیرد. این تاریخ، زمان برگزاری جلسه قبل از نمایشگاه E3 شرکت الکترونیک آرتز است. در همین حال، همانطور که انتظار می‌رفت، بازی متفاوت با اولین شماره علاوه بر کنسول‌های مایکروسافت و پی‌سی برروی پلی‌استیشن 4 نیز منتشر می‌شود.

|

هرچند در تبلیغات اشاره‌ای به تاریخ عرضه بازی نشده است، با این حال ما از احتمال انتشار بازی تا پایان ماه مارس ۲۰۱۷ با توجه به گفته‌ی مسئولان الکترونیک آرتز خبر داریم.

طبق گزارشات منتشر شده شماره دوم دارای بخش تک‌نفره مناسبی خواهد بود. اولین بازی مجموعه علاوه بر کنسول‌ ایکس‌باکس وان و پی‌سی برروی ایکس‌باکس 360 نیز منتشر شده بود. طبق گفته‌ی جسی استرن، سرپرست نویسندگان بازی، Titanfall 2 نسبت به شماره قبل تا ۳۰ درصد بزرگتر شده است. علاوه بر این، احتمال ساخت مجموعه فرعی تلویزیونی از Titanfall وجود دارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده