نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

تماشا کنید: تریلر فیلم The BFG، جدید‌ترین شاهکار جادویی اسپیلبرگ

چند ماه پیش تیزر فیلم غول بزرگ مهربان  (The BFG) منتشر شد و هم‌اکنون نخستین تریلر هیجان‌انگیز فیلم منتشر شده است. این تریلر جزئیات بیشتری را از دنیایی که استیون اسپیلبرگ  برای ماجراجویی حماسی خود خلق کرده است، ارائه می دهد. با زومجی همراه باشید.

اخیرا اولین تریلر فیلم The BFG منتشر شده است؛ کارگردانی این فیلم برعهده استوین اسپیلبرگ است و قرار است تابستان سال جاری اکران شود. در نخستین تریلر این فیلم، اطلاعات بیشتری از شخصیت اصلی فیلم با نقش‌آفرینی مارک رایلنس  و شخصیت سوفی با بازی روبی بارن‌هیل  ارائه می‌شود.

فیلم غول بزرگ مهربان داستان هیجان‌انگیز دختری نوجوان اهل لندن و غول اسرارآمیزی را روایت می‌کند که او (سوفی) را با شگفتی‌ها و خطرات سرزمین غول‌ها آشنا می‌کند. غول بزرگ مهربان از رمان زیبای رولد دال که به همین نام در سال ۱۹۸۲ منتشر شد، اقتباس شده است.

این رمان که از زمان انتشارش خوانندگان بسیاری از سرتاسر جهان را مجذوب و مسحور خود کرده است، تنها رمان رولد دال نیست و رمان‌های چارلی و کارخانه شکلات‌سازی، جیمز و هلوی غول پیکر، ماتیلدا و آقای فاکس شگفت‌انگیز که هم‌اکنون به ۸۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و مجموعا بیشتر از ۲۰۰ میلیون نسخه از آن‌ها در سرتاسر جهان به فروش رفته‌است، از دیگر رمان‌های این رمان‌نویس بااستعداد هستند. شما می‌توانید در ادامه به تماشای این تریلر زیبا بنشینید:

|

رمان غول بزرگ مهربان نوشته رولد دال دوست‌داران بسیاری در سرتاسر جهان داشته و به همین دلیل درسال ۱۹۸۹، انیمیشنی از رمان ساخته و عرضه شد که خیلی از طرف‌داران نسخه طراحی شده با دست کوئنتین بلیک را خوب به خاطر دارند. در سایت آمازون می‌توانید اطلاعات بیشتری را از این نسخه انیمیشنی به دست آورید.

هر شب، زمانی که همه خوابیده‌اند، غول‌های عظیم و وحشتناک، به انسان‌ها حمله می‌کنند و آن‌ها را می‌خورند و تنها یک غول می‌تواند مانع آن‌ها شود و آن تنها BFG است. او مهربان‌ترین غول سرزمین غول‌هاست که به همراه بهترین دوستش سوفی که به راحتی در جیبش جا می شود، تصمیم می‌گیرد که دنیا را از شر The Bloodbottler، The Fleshlumpeater  و دیگر غول‌های بدجنس برای همیشه نجات دهد.

این فیلم در تاریخ ۱ جولای (۱۱ تیر) در آمریکا و ۲۲ جولای (۱ مرداد) در بریتانیا بر روی پرده سینما‌ها خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ آیا اسپیلبرگ می‌تواند دوباره موفقیت فیلم ای‌تی (E.T. the Extra-Terrestrial) را تکرار کند و فیلمی به یاد ماندنی از این رمان زیبا عرضه کند؟

منبع: TheHollywoodNews


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده