نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

شایعه: Nintendo NX دوازده گیگابایت رم دارد و بازی FIFA 17 برای آن پورت می‌شود

بنا به شنیده‌ها، کنسول Nintendo NX از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد و قرار است بازی‌هایی مانند FIFA 17 و Battlefield 5 برای آن پورت شوند. همراه زومجی باشید.

حرف و حدیث‌ها درباره‌ی Nintendo NX، کنسول رونمایی‌نشده‌ی نینتندو، تمامی ندارند و اتفاقاً این روزها بازارشان حسابی رونق گرفته است. پس از ماجرای کنترلرهای ساختگی و ادعاهایی مانند کم‌زحمت بودن پورت کردن بازی‌ها برای ان‌ایکس و در دسترس بودن ۶ تا ۸ گیگابایت از رم آن، اکنون نوبت به شایعات تازه‌ای رسیده که می‌توانند کاسه‌ی صبر هواداران نینتندو را لبریز کنند.

شایعات اخیر که از وب‌سایت ردیت سرچشمه گرفته‌اند، از وجود ۱۲ گیگابیت رم در نینتندو ان‌ایکس خبر می‌دهند. در این میان، ۳ گیگابایت از فضای رم برای سیستم‌عامل کنسول در نظر گرفته شده و با این حساب، ۹ گیگابایت آن در دسترس خواهد بود. در آن‌سو، کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هرکدام از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند و هریک حدوداً ۶ گیگابایت از حافظه‌ی موقت را در اختیار بازی‌ها و نرم‌افزارها قرار می‌دهند.

شنیده‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شوند و از عرضه و پورت شدن چند بازی نام‌آشنا برای NX هم خبر می‌دهند. به‌گفته‌ی منبع شایعات، تا اینجا پورت شدن بازی‌های فیفا 17 و Battlefield 5 در کنار آثاری مانند Deus Ex: Mankind Divided و سه‌گانه‌ی Mass Effect برای ان‌ایکس تأیید شده است. همچنین عرضه‌ی نسخه‌هایی از سری‌های Super Mario ،Dragon Quest و Luigi’s Mansion در کنار پورت کردن Zelda Wii U از برنامه‌های نینتندو برای پلتفرم گیمینگ جدیدش خواهد بود.

شما در مورد ان‌ایکس و این شایعات چه نظری دارید؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده