نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

نسخه بتای Battleborn آغاز شد؛ Season Pass بازی برای پیش‌خرید آماده است

نسخه دیجیتالی Deluxe Edition بازی Battleborn، اثر جدید استودیوی Gearbox Software هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است. برای آگاهی از محتویات این نسخه، Season Pass و مزیت‌های شرکت در بتای بازی با زومجی همراه باشید.

استودیوی بازیسازی گیرباکس سافتور به تازگی اعلام کرد که نسخه دیجیتالی دلوکس ادیشن بازی Battleborn که سیزن پس بازی و بسته‌های شخصی‌سازی کاراکترهای مختلف را شامل می‌شود با قیمت ۷۵ دلار آمریکا برای پیش‌خرید روی هر سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

سیزن پس Battleborn را می‌توان به صورت جداگانه با قیمت ۲۰ دلار آمریکا خریداری کرد. این سیزن پس، ۵ بسته الحاقی قابل دانلود (DLC) را بعد از عرضه بازی به آن اضافه خواهد کرد که هر یک از آنها یک ماموریت «بازیکن علیه محیط» (PvE) داستانی، اسکین‌های انحصاری و انیمیشن‌های جدید برای کرکترها را شامل می‌شوند.

نسخه بتای بازی Battleborn از چند روز پیش برای کنسول پلی‌استیشن 4 شروع شده است و همان‌طور که در خبر دیگری اعلام شد، دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز امروز (۲۵  فروردین/ ۱۳ آوریل) خواهند توانست در بتای این بازی شرکت کنند.  بازیکن‌های شرکت‌کننده در بتا، به حالت تک‌نفره اپیزودی بازی در کنار حالت چندنفره دسترسی خواهند داشت. ۲۵ شخصیت برای انتخاب توسط بازیکن‌ها موجود هستند.

برای دارندگان پلی‌استیشن 4 که در بتای بازی شرکت کنند یک برنامه ویژه وجود دارد؛ آنها اولین بسته الحاقی قابل دانلود بازی و همچنین یک کد را که می‌توانند از آن برای باز کردن هر یک از شخصیت‌های داخل بازی استفاده کنند، به صورت مجانی دریافت خواهند کرد. آنها همچنین کرکتر جدیدی به نام «الانی» (Alani) را در آینده دریافت خواهند کرد.

ماه گذشته، گیرباکس سافت‌ور اعلان کرد که ساخت Battleborn به پایان رسیده و هم‌اکنون مشغول کار روی محتویات پس از عرضه بازی هستند. همچنین شایان ذکر است که برای تجربه این بازی به اتصال دائمی اینترنت نیاز خواهد بود. این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که بازیکن‌ها بتوانند XPهای خود را از حالت تک‌نفره به حالت چندنفره منتقل کنند.

Battleborn یک بازی تیراندازی در سبک MOBA است که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد محتویات سیزن پس این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده