نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Doctor Strange - دکتر استرنج

بندیکت کامبربچ، هنرپیشه انگلیسی نقش اصلی فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange)، با حضورش در برنامه تلویزیونی زنده با جیمی کیمل!، اولین تریلر از این فیلم را پخش کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

سال ۱۹۶۳ بود که برای اولین بار طرفداران کتاب‌های کامیک در کتاب داستان‌های عجیب و غریب (Strange Tales) با شخصیت دکتر استرنج از دنیای مارول آشنا شدند. این شخصیت توسط استیو دیتکو، یکی از معروف‌ترین هنرمندان Marvel خلق شد. آقای استرنج، دکتری بود که پس از اتفاقاتی، تبدیل به یک جادوگر می‌شود و از زمین دربرابر حملات و تهدید‌های مختلف محافظت می‌کند. وی دارای قدرت‌های ماورا الطبیعه است و همچنین فنون ورزش‌های رزمی را به خوبی بلد است.

سال گذشته بود که اعلام شد که استودیو مارول قصد دارد فیلمی بر اساس این شخصیت بسازد و مشخص شد که بندیکت کامبربچ، هنرپیشه انگلیسی که به خاطر ایفای نقش شرلوک هولمز در سریال تلویزیونی شرلوک محصول بی‌بی‌سی، معروف شده بود، قرار است در این فیلم نقش دکتر استرنج را بازی کند. بامداد امروز، وی در برنامه تلویزیونی معروف زنده با جیمی کیمل‌! به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و همزمان با حضور او، اولین تریلر فیلم نیز پخش شد که می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید:

|

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به ریچل مک‌آدامز، مدز میکلسن، تیلدا سویندون و چیوتل اجیوفور اشاره کرد. فیلم سینمایی دکتر استرنج که یکی دیگر از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است، برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره اولین تریلر این فیلم چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده