نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

شاید مایکل کیتون در فیلم Spider-Man: Homecoming نقش شخصیت منفی را ایفا کند

دیروز اعلام شد که فیلم بعدی «مرد عنکبوتی» با نام Spider-Man: Homecoming تیرماه سال آینده اکران می‌شود و حالا مشخص شده که مایکل کیتون در حال مذاکره برای حضور در این فیلم به عنوان بازیگر نقش منفی است. با زومجی همراه باشید.

فیلم بعدی مرد عنکبوتی با نام Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۱۶ تیر ۹۶ اکران خواهد شد و بنا به گزارش سایت ورایتی، مایکل کیتون، بازیگر فیلم‌های Birdman و Spotlight، مذاکرات اولیه خود را برای ایفای نقش شخصیت منفی این فیلم با سازندگان آن آغاز کرده است. در صورتی که این مذاکرات با موفقیت به پایان برسند، یک اتفاق جالب رخ خواهد داد و به نوعی بازیگر نقش یکی از قهرمانان دنیای DC به عنوان شخصیت منفی یکی از فیلم‌های دنیای مارول نقش‌آفرینی خواهد کرد؛ کیتون پیش از این نقش «بتمن» را در فیلم Batman به کارگردانی تیم برتون (محصول سال ۱۹۸۹) ایفا کرده است.

البته از آنجایی که جزییات داستانی فیلم جدید «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» هنوز اعلام نشده، مشخص نیست که کیتون حتی در صورت تایید حضور در این فیلم، دقیقا نقش چه شخصیتی را ایفا خواهد کرد. به‌علاوه هنوز هیچ یک از کمپانی‌های سونی پیکچرز یا مارول، رسما اظهارنظری در مورد مذاکره با کیتون نکرده‌اند و این مساله فعلا در حد یک شایعه است.

در فیلم جدید مرد عنکبوتی، تام هالند نقش اسپایدرمن را ایفا می‌کند و کارگردانی فیلم هم برعهده جان واتس است.

نظر شما در مورد احتمال حضور کیتون در این فیلم چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده