نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

اسکوئر انیکس بازی Valkyrie Anatomia : The Origin را معرفی کرد

کمپانی اسکوئر انیکس با با افتتاح یک سایت جدید، رسما بازی نقش آفرینی Valkyrie Anatomia : The Origin را معرفی کرد که بهار ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

Square Enix اخیرا یک سایت جدید با نام Valkyrie Anatomia : The Origin تاسیس کرده که بر اساس آن، شاهد عرضه یک بازی جدید از سری Valkyrie در بهار سال ۲۰۱۶ خواهیم بود. مدیر تولید این بازی یوشی‌نوری یاماگیچی، تهیه کننده‌ی دو بازی Valkyrie Profile و Valkyrie Profile 2: Silmeria است. او همچنین حساب توییتر جدیدی نیز برای بازی افتتاح کرد. موسیقی این بازی توسط موتوی ساکورابا ساخته شده است که موسیقی‌ بازی‌های قبلی سری را هم ساخته بود.

همراه با معرفی بازی از لوگوی آن نیز رونمایی شد که در زیر مشاهده می‌کنید. نکته ی جالب در مورد بازی این است که بونو فوجیساوا، نمایشنامه‌نویس معروف، داستان بازی را نوشته‌است. اگر نسبت به اسم بازی کنجکاو هستید، باید بدانید که در زبان لاتین یا ایتالیایی، آناتومیا به معنای آناتومی یا همان کالبد‌شناسی است.

تا به این لحظه عنوان نشده که بازی قرار است روی چه پلتفرمی عرضه شود، اما از آن‌جایی که تاریخ انتشار بازی بسیار نزدیک است به نظر می‌رسد که با یک بازی موبایلی روبرو خواهیم شد. ما راهی برای کسب اطلاعات بیشتری از جزئیات بازی نداریم مگر اینکه اطلاعات رسمی بیشتری از بازی منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی این بازی در دست انتشار اسکوئرانیکس چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده