نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

از باکس آرت رسمی بسته‌الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 رونمایی شد

تصویر روی جلد محتوای دانلودی Blood and Wine که در آینده برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt عرضه می‌شود، رونمایی شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

DLC بعدی بازی The Witcher 3 قرار است با نام Blood and Wine منتشر شود. تصویر روی جلد این محتوای دانلود به تازگی منتشر شده که آن را در بالا مشاهده می‌کنید. این تصویر «گرالت»، شخصیت اصلی بازی را روی یک تخت پادشاهی و با شمشیری در دست راست و یک جام در دست دیگر نشان می‌دهد؛ احتمالا محتوای این جام با نام DLC بازی همخوانی دارد.

The Witcher 3 Blood and Wineبر اساس تصویر مشابهی که در انجمن NeoGAF منتشر شده (عکس روبه‌رو) و مربوط به یک خرده‌فروشی در کشور اندونزی است، محتوای دانلودی Blood and Wine در فروشگاه‌ها و در قالب کد دانلود عرضه خواهد شد. بازیکن‌ها با خرید این DLC همچنین می‌توانند صاحب ۱۵۴ کارت جدید برای بازی Gwent (یکی از مینی‌گیم‌های کارتی بازی) شوند. لازم به ذکر است که برای تجربه Blood and Wine بازیکن‌ها باید نسخه اصلی The Witcher 3 را در اختیار داشته باشند.

محتوای دانلودی Blood and Wine ابتدا قرار بود بین ماه‌های ژانویه و مارس ۲۰۱۶ منتشر شود، اما بعدا استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، نیمه اول سال ۲۰۱۶ را به عنوان زمان انتشار آن اعلام کرد. چندی پیش شایعه شده بود که این DLC در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) عرضه می‌شود، اما مسئولین سی‌دی پراجکت تاکید کرده‌اند که هبچ تاریخ دقیقی برای انتشار Blood and Wine مشخص نشده است.

استودیوی سی‌دی پراجکت قبلا اعلام کرده بود که دو محتوای دانلودی بازی The Witcher 3، مجموعا به اندازه شماره قبلی سری گیم‌پلی خواهند داشت. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که Blood and Wine حدود ۲۰ ساعت و دو برابر Hearts of Stone که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود، گیم‌پلی داشته باشد.

the_witcher_3_blood_wine

Blood and Wine در یک سرزمین خوش آب و هوا به نام «توسن» جریان دارد. گرالت با این محتوای دانلودی به منطقه‌ای عاری از جنگ و خونریزی قدم می‌گذارد؛ جایی که بی‌خیالی افراطی و تشریفات آیینی باعث شده تا مردم یک راز باستانی و خونین را فراموش کنند. Blood and Wine شامل سلاح‌ها، دشمنان و شخصیت‌های جدید نیز خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده