// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

برنامه ی کریتیو اسمبلی برای بسته های الحاقی بازی Total War: Warhammer عالی است

کمپانی کهنه کار کریتیو اَسِمبلی بر سر قول خود که در ابتدای معرفی جدیدترین شاهکار از سری توتال‌وار یعنی Total War: Warhammer داده بود مانده و تعدادی از بسته‌های رایگان را که در آینده برای این بازی منتشر خواهند شد، معرفی کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی خوش‌نام Creative Assembly که بازی‌های قبلی آن نیز پس از انتشار توسط بسته‌های الحاقی و افزایشی پرشمار تزیین می‌شدند، این‌بار و در آخرین ساخته‌ی خود یعنی Total War: Warhammer نیز که دارای پتانسیل بسیار بالایی برای دریافت بسته‌های الحاقی با عناوین مختلف است، فرصت را غنیمت شمرده و با برنامه‌ریزی بسیار خوبی لیست رنگارنگ و متنوعی از این بسته‌ها که پس از انتشار و به مرور برای این بازی منتشر خواهند شد را برای طرفداران در معرض نمایش قرار داده است. خبر بهتر برای طرفداران اینکه تعداد زیادی از این بسته‌ها بطور کاملا رایگان منتشر خواهند شد که شامل نیروها و نژادهای قابل بازی جدید، قهرمانان و لردهای جدید هستند.

ption id="attachment_120823" align="aligncenter" width="820"]بسته های الحاقی بازی Total War Warhammer لیست بسته‌های الحاقی بازی Total War: Warhammer

از بسته‌های رایگان که بگذریم، این کمپانی انگلیسی برای بسته‌های پولی نیز برنامه‌ها دارد که بسته‌های اضافه کردن لرد، نژاد و کمپین جدید برای بازی بخشی از آنها هستند. توسعه دهندگان بازی در این راستا اینطور گفته‌اند که اهداف و طرح‌های بسیار خوبی برای شخصیت‌ها و نژادهایی که در آینده به بازی اضافه می‌شوند دارند و در این راه از نظرات کاربران نیز بسیار استقبال می‌کنند و ایده‌های بهتر را به کار خواهند گرفت.

باید این نکته را به خاطر داشت که بازی Total War: Warhammer تنها اولین نسخه از سه گانه‌ای با همین نام است که کریتیو اسمبلی از سال گذشته شروع آن را کلید زده و طبیعتا همه‌ی موارد مورد انتظار ما قرار نیست به محض انتشار در نسخه‌ی اول موجود باشد. برای مثال می‌توان به نژاد جنگجویان بحران (Warriors of Chaos) که به تازگی تریلر گیم‌پلی نبرد آنان با نیروهای امپراطوری را مشاهده کردید، اشاره کرد که به واسطه‌ی پیش‌خرید کردن قسمت اول قابل بازی خواهند شد. چشم انداز هر سه نسخه‌ی بازی در یک نسخه، علاوه بر بی سابقه بودن در بین بازی‌های ویدیویی، نوید یک بازی استراتژیک عظیم و شگرف را آن هم در این خشک‌سالی استراتژیک می‌دهد! پیش‌تر و در معرفی آخرین نژاد این بازی، با نژاد کنت‌های خون‌آشام آشنا شدید. این بازی زیبا در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری (۲۴ ماه می ۲۰۱۶) برای ویندوز، مک، لینوکس و SteamOS منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌های خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده