نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

نقشه بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

امروز یکی از کاربران وب‌سایت نیوگف با نام میدئون، عکسی را در این وب‌سایت منتشر کرد که به گفته وی، متعلق به نقشه بازی Red Dead Redemption 2 بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هرچه به نمایشگاه E3 2016 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات پیرامون پرده‌برداری راک‌استار از قسمت دوم بازی فوق‌العاده محبوب Red Dead Redemption در این نمایشگاه بیشتر می‌شود. در جدیدترین اخبار مربوط به این بازی، یکی از کاربران وب‌سایت نئوگف امروز عکسی را در این وب‌سایت منتشر کرد که به نظر می‌رسد نقشه این بازی باشد. هر چند که این عکس به سرعت از روی وب‌سایت نئوگف برداشته شد، اما در عصر ارتباطات، شما کافی است فقط برای لحظاتی اطلاعاتی را برروی اینترنت قرار دهید تا آن اطلاعات به سرعت فراگیر شوند.

پس از این اتفاق، وب‌سایت تک‌رادار ادعا کرد که یکی از منابع نزدیک به کمپانی راک‌استار به آنها اعلام کرده است که این نقشه، واقعی بوده است.

نقشه بازی Red Dead Redemption 2

نقشه منتشر شده که می‌توانید آن را در بالا مشاهده کنید، دارای بخش جاینت پلینز، جایی که منطقه بلک‌واتر در نسخه اول بازی در آن قرار داشت، است. علاوه بر این، چندین جزیره هم در این نقشه دیده می‌شود که این احتمال می‌رود که بازیکن در این قسمت از بازی توانایی شنا کردن یا استفاده از قایق را داشته باشد.

با اینکه هنوز خبر ساخت بازی به صورت رسمی توسط Rockstar تایید نشده است، اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که این قسمت، یک پیش درآمد بر نسخه اول خواهد بود. عدم وجود خط راه‌آهن در این نقشه نیز این شایعه را تشدید می‌کند، با این حال در راهنمای نقشه می‌توان کلمه راه‌آهن را دید.

نکته جالب دیگر درباره این نقشه، وجود منطقه‌ای به نام بوردوی جدید است که داستان بازی Mafia 3 (که وظیفه توزیع آن بر عهده کمپانی صاحب راک‌استار یعنی تیک تو است) در منطقه‌ای به همین نام و در سال ۱۹۶۸ رخ می‌دهد.

با اینکه پروژه Red Dead Redemption 2 هرگز توسط کمپانی تیک تو تایید نشده است، اما استراوس زلنیک، مدیر اجرایی این کمپانی، پیش‌تر اعلام کرده ساخت یک قسمت جدید از این بازی اجتناب ناپذیر است و مالکیت تمام و کمال این بازی مانند Grand Theft Auto در اختیار این کمپانی قرار دارد.

در تاریخ ۲۶ مارس سال جاری (۷ فروردین) وب‌سایت تک‌رادار در خبر دیگری اعلام کرده بود که پروژه ساخت Grand Theft Auto 6 نیز آغاز شده است. در زمان اعلام این خبر نیز اعلام شده بود که راک‌استار زمانی قصد داشته داستان یکی از قسمت‌های اصلی بازی را به توکیو ژاپن ببرد و حتی تیمی از کارشناسان خود را به این شهر فرستاده اما به دلیل مسائلی، این مسئله منتفی شد.

نظر شما درباره این نقشه فاش شده چیست؟ آیا در نمایشگاه E3 2016 باید منتظر شنیدن خبر رسمی ساخت این بازی باشیم؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده