نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

بازی‌های Doom 3 و Monaco از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شدند

با اضافه شدن دو بازی جدید دیگر، لیست بازی‌های ایکس‌باکس 360 که می‌توان روی ایکس‌باکس وان بازی کرد کمی طولانی‌تر شد. امروز دو بازی Doom 3: BFG Edition و Monaco: What's Yours Is Mine  به لیست بازی‌های Backward Compatibility اضافه شدند.

امروز میجر نلسون در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد Doom 3: BFG Edition و Monaco: What's Yours Is Mine دو بازی جدیدی هستند که هم اکنون از طریق قابلیت «پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل»بر روی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند. BFG Edition نسخه بهبود یافته دووم ۳ است که در سال ۲۰۱۲در کنار رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 3 برای ایکس‌باکس 360 نیز عرضه شد. همچنین بازی موناکو یک اثر  دزدی در خفا است که به صورت چهار نفره نیز قابل بازی است.

همانند دیگر بازی‌های Backward Compatibility، اگر شما نسخه فیزیکی یا دیجیتالی هر یک از این بازی‌ها را در اختیار داشته باشید، آنها را در لیست بازی‌های آماده برای دانلود (Ready to Download) در قسمت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های کنسول ایکس‌باکس وان خواهید دید. کپی‌های فیزیکی را نیز می‌توان در قسمت دیسک درایو کنسول گذاشته و بعد از دانلود بازی‌ها همانند هر بازی دیگری به تجربه‌ی آنها  پرداخت.

این بازی‌ها اولین بازی‌هایی نیستند که این هفته به لیست بازی‌های Backward Compatibility اضافه شده‌اند، چند روز پیش (۲۴ فروردین) نیز بازی‌های Duke Nukem: Manhattan Project، Garou: Mark of the Wolves و Sonic the Fighters از این طریق برای ایکس‌باکس وان عرضه شدند. لیست کامل بازی‌های ایکس‌‌باکس 360 که روی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند دائماً در حال زیاد شدن هستند. مایکروسافت این قابلیت را در نوامبر سال ۲۰۱۵ و با ۱۰۰ بازی اولیه معرفی کرد و از آن زمان تا کنون تعداد بازی‌هایی که با این قابلیت روی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند به ۱۵۷ عدد رسیده است. نظر شما در مورد این قابلیت و بازی‌هایی که با استفاده از آن قابل بازی هستند چیست؟ آیا شما از این قابلیت استفاده می‌کنید؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده