نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

جزئیات بخش چندنفره بازی Mirror's Edge Catalyst اعلام شد

استودیو دایس جزئیاتی از بخش چندنفره‌ی Mirror's Edge Catalyst و دو ویژگی اصلی آن، یعنی Time Trials و Beat L.E، را اعلام کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Mirror's Edge Catalyst بخش چندنفره‌ی هم‌زمان و استانداردی ندارد و در عوض، سازندگان آن با معرفی کردن سیستمی به نام Social Play، این بخش را به شکل متفاوتی در بازی گنجانده‌اند. با وجود Social Play، بازیکنان می‌توانند در دنیای بخش تک‌نفره‌ی بازی علائمی از خودشان به جا بگذارند یا آنکه به‌طور غیر مستقیم با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. وب‌سایت آی‌جی‌ان اخیراً گفت‌وگویی با مسئولین استودیو دایس داشته و ویژگی‌های Social Play و به‌عبارتی بخش چندنفره‌ی Mirror's Edge Catalyst را از زبان آن‌ها جویا شده است.

به‌گفته‌ی سازندگان، Social Play دارای دو ویژگی مختلف به نام‌های Beat L.E و Time Trials است. مورد اول، یعنی Beat L.E، به بازیکنان اجازه می‌دهد که قسمت‌های مختلف دنیای بازی را علامت‌گذاری کنند؛ به‌شکلی که سایر کاربران آشنا یا ناآشنا بتوانند این علامت‌ها را مشاهده کنند. به گفته‌ی دایس، این قابلیت می‌تواند در مواردی مانند مشخص کردن محتواهای جالب یا راه‌های میان‌بر کاربرد داشته باشد.

در آن‌سو، ویژگی Time Trials این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا مسیرهایی چک‌پویت گذاری‌شده را در محیط بازی ایجاد کنند و سپس آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. این مسیرها (که به‌جز بعضی مناطق، می‌توانند تقریباً در هر فضای دلخواهی از دنیای Mirror's Edge Catalyst قرار داشته باشند) دارای جداول رکورد منحصر به خودشان خواهند بود و بسته به استقبال بازیکنان، پس از مرتب‌سازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. در این میان، رکوردهای بازیکنان در مسابقات Dash (مسابقه‌هایی که توسط سازنده‌ی بازی ایجاد شده‌اند و در آن‌ها بازیکنان به‌جای دنبال کردن چک‌پوینت‌ها، از طریق مسیر دلخواه‌شان از نقطه‌ی مبدأ به مقصد می‌رسند) هم در جدول‌هایی ثبت خواهد شد.

بازی Mirror’s Edge Catalyst قرار است در ۲۴ ماه مه (۴ خرداد) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

منبع:‌ IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده