نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵

امروز عصر تریلر جدیدی از Mafia 3 منتشر خواهد شد

کمپانی توکی گیمز اعلام کرد که امروز در ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر به وقت تهران، تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Mafia 3 منتشر می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی 2K Games، ناشر بازی مافیا ۳، دیروز در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که امروز تریلر جدیدی از این بازی مورد انتظار منتشر می‌کند. نام این تریلر، جاده یک طرفه (One Way Road) است و در ساعت ۸ صبح به وقت محلی (۴ و نیم بعد از ظهر به وقت تهران)‌ منتشر خواهد شد:

فردا ساعت ۸ صبح، ما به طور رسمی از تریلر جدید بخش داستانی بازی به نام «جاده یک طرفه» رونمایی خواهیم کرد.

به محض منتشر شدن این تریلر، شما می‌توانید آن را در زومجی مشاهده کنید. تا به امروز نه استودیو Hangar 13، سازنده بازی، و نه تو کی گیمز، ناشر آن، از زمان معرفی بازی در نمایشگاه گیمز کام ۲۰۱۵، اطلاعاتی درباره بازی ارائه نکرده‌اند و به همین دلیل طرفداران به شدت و بی‌صبرانه منتظر دیدن تریلر جدید بازی هستند.

در قسمت سوم مجموعه مافیا، شما کنترل فردی به نام لینکلن کلی را بر عهده می‌گیرید. وی که فردی یتیم است، در جنگ ویتنام مبارزه کرده و بعد از جنگ به شهر نیو اورلئان رفته است. این قسمت از بازی تمرکز بسیار زیادی برروی مشکلات رنگین پوستان در دهه ۷۰ آمریکا (زمانی که وقایع داستانی بازی رخ می‌دهد) دارد.

با اینکه هنوز هیچ تاریخ انتشار رسمی برای بازی وجود ندارد، اما قرار است که بازی تا چند ماه آینده برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

در دیگر اخبار مربوط به این بازی، به نظر می‌رسد قسمت دوم بازی Red Dead Redemption که شایعات ساختش بیش از پیش قوت گرفته است، به نوعی به بازی Mafia 3 ربط دارد.

منبع:‌ GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده