نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

یوبی‌سافت اطلاعات زیادی را از بازی For Honor در E3 امسال رونمایی خواهد کرد

یوبی‌سافت در حال آماده شدن برای نمایش اطلاعات بی‌شماری از بازی For Honor در نمایشگاه بازی‌های ویدیویی پیش‌رو یعنی E3 و گیمزکام است. در ادامه برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اِریک پاپ، یکی از توسعه‌دهندگان فضای اجتماعی کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که این شرکت اخبار و اطلاعات زیادی را از بازی For Honor را طی کنفرانس خود در نمایشگاه‌های E3 و گیمزکام سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد. این در حالی است که او این خبر را در خلال معرفی یک اردوی ویژه هواداران یوبی‌سافت اعلام کرد. در این اردوی ویژه، علاقه‌مندان می‌توانند به همراه یوبی‌سافت از رویداد‌های مهم بازی‌های ویدیویی دیدن کنند.

بازی For Honor در جریان کنفرانس یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 سال گذشته معرفی شد. اگرچه این بازی در زمان معرفی به عنوان یک محصول صرفا چندنفره برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی معرفی کرده بود اما استودیو سازنده بازی یعنی یوبی‌سافت مونترال اعلام کرد که For Honor دارای بخش تک‌نفره و داستانی نیز خواهد بود.

پیش از این نیز آلاین مارتینز، مدیر مالی یوبی‌سافت اعلام کرده بود که For Honor بیشتر یک بازی مناسب بازیکنان خاص در این سبک است تا یک محصول با هدف فروش بالا و موفقیت در بازار.

For Honor یکی از ۵ بازی بزرگ یوبی‌سافت برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۶-۲۰۱۷ است. بازی‌های دیگر این لیست را Watch Dogs 2، Ghost Recon Wildlands، South Park: The Fractured But Whole و یک بازی جدید تایید نشده تشکیل می‌دهند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده