نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

با EA/Origin Access بازی FIFA 16 را رایگان روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی کنید

سرویس‌های EA Access و Origin Access که به صورت انحصاری در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دارد، امروز بازی محبوب FIFA 16 را به مجموعه خود اضافه کردند تا مشترکین آن‌ها بتوانند این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

طبق زمان‌بندی که پیش از این اعلام شده بود، کاربران این سرویس‌ها می‌توانند از هم‌اکنون بازی فیفا ۱۶ را به صورت رایگان روی ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی تجربه کنند. مشترکین این سرویس می‌توانند بازی FIFA 16 را که سپتامبر سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود،‌ امروز از The Vault دریافت کنند.

مقاله مرتبط

حجم قابل دانلود برای نسخه ایکس‌باکس وان ۱۶.۸۷ گیگابایت است در حالی که کاربران کامپیوترهای شخصی باید برای انجام بازی، ۱۵ گیگابایت را دانلود کنند.

تمام بازی‌هایی که تا به امروز برای این سرویس‌ها عرضه شده تا زمانی که کاربران عضو این سرویس باشند، رایگان خواهد بود. همه این بازی‌ها نسخه‌ کامل هستند و هیچ محدودیتی در برابر نسخه تجاری آن ندارند. هنوز مشخص نشده که تاریخ اضافه شدن بازی رایگان بعدی چه زمانی خواهد بود اما الکترونیک آرتز پیش از این اعلام کرده که هیچ‌وقت بازی‌های اضافه شده به این مجموعه را از دسترس خارج نخواهد کرد.

علاوه بر بازی‌های کامل رایگان، مشترکین این سرویس می‌توانند ۵ روز زودتر از سایرین به همه بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز دسترسی داشته باشند و از تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید دیجیتالی بازی‌های این شرکت بهره‌مند شوند. هزینه اشتراک در این سرویس، ۵ دلار در ماه یا ۳۰ دلار در سال است.

سرویس EA Access برای کاربران پلی‌استیشن 4 عرضه نشده زیرا سونی اعتقاد دارد که ارزش آن برابر با قیمت اشتراک آن نیست. البته هنوز این امکان وجود دارد که این سرویس برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شود؛ اگرچه این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده