نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Enter the Gungeon به فروش ۲۰۰ هزار نسخه‌ای در هفته اول دست یافت

بازی جدید شرکت دیولور دیجیتال (Devolver Digital) با نام Enter the Gungeon موفق شد با فروش جهانی ۲۰۰٫۰۰۰ نسخه‌ در هفته اول، به سود ۳ میلیون دلاری دست یابد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی Enter the Gungeon که یک تیراندازی دو انگشتی (Twin-Stick Shooter) با ویژگی‌های نقش‌آفرینی است، مورد استقبال بازیکن‌ها قرار گرفته و از نظر تجاری عملکرد بسیاری خوبی را به نمایش گذاشته است. استودیو داج رول ‌(Dodge Roll)، سازنده این بازی اعلام کرد که از روز ۱۷ فروردین (زمان عرضه بازی) تاکنون ۲۰۰٫۰۰۰ نسخه از آن دانلود شده است. این بازی که برای کنسول پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است، هفته گذشته دومین بازی پرفروش شبکه استیم، پس از Dark Souls III بود.

بر اساس آمار سایت Steam Spy، تعداد ۱۷۵٫۰۵۱ نسخه از بازی Enter the Gungeon بر روی رایانه‌های شخصی فروخته شده؛ این آمار نشان می‌دهد که این بازی بیشترین فروش را روی پلتفرم پی‌سی داشته است (البته آمار سایت Steam Spy صددرصد دقیق نیست.)

همچنین فورک پارکر، رئیس امور مالی شرکت دیولور دیجیتال اعلام کرد که Enter the Gungeon در هفته اول انتشار، توانست نزدیک به ۳ میلیون دلار در کل جهان به فروش برسد که این میزان بیشتر از انتظار ناشر بازی بوده است.

بازی Enter the Gungeon که در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) منتشر شد، امتیازات بسیار خوبی از منتقدین دریافت کرد و توانست میانگین نمرات ۸۴ روی رایانه‌های شخصی و ۸۱ روی کنسول پلی‌استیشن 4 را به ثبت برساند.

منبع:‌ MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده