نویسنده: میثم سبحانی
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

بروزرسانی جدید Diablo 3 آیتم‌های جدید و جذابی به بازی اضافه می‌کند

کمپانی بلیزارد، خالق سری محبوب Diablo، بروزرسانی جدیدی برای بازی Diablo 3 منتشر می‌کند تا هم اشکالات فنی بازی را رفع و هم ویژگی‌های جذاب دیگری به آن اضافه کند. با زومجی همراه باشید.

با پایان فصل گذشته بازی Diablo 3 در تاریخ ۲۷ فروردین، بلیزارد جزئیات بیشتری درباره ی بروزرسانی بعدی این اثر منتشر کرده که با نام آپدیت 2.4.1 به زودی منتشر خواهد شد و آیتم‌های جذابی به بازی اضافه می‌کند. به دلیل اینکه حیوانات دست‌آموز زیادی در بازی Diablo 3 وجود نداشت و حتی آن تعداد کمی هم که بود تنها از طریق رویدادهای ویژه بازی یا با اخذ برخی دستاوردها و امثالهم به دست می‌آمد، بلیزارد اعلام کرد تعداد جدیدی از آن‌ها در راه است.

در این بروزرسانی یک نوع جدید و ویژه‌ای از گوبلین معرفی می‌شود که وقتی شکست بخورد، چندین موجود دیگر را آزاد می‌کند، که شامل یک پسر جوان، یک دست و یک نوع انسان بز شکل دو‌پا است. هر زمان که شما گوبلین را می‌کشید، مطمئناً موجود اهلی جدیدی را دریافت می‌کنید تا زمانی‌که بتوانید همه آن‌ها را جمع‌آوری کنید.

همچنین در بروزرسانی 2.4.1 آیتم‌های جدید و دگرگون‌شونده دیگری نیز وجود دارند که به‌ عنوان آیتم‌های با «کیفیت معمولی» به بازی اضافه می‌شود. این‌ آیتم‌ها از دشمنانی مشخص یا صندوق‌هایی کمیاب در محیط بازی آزاد می‌شوند تا بازیکنان بدون داشتن «آیتم‌های افسانه‌ای» هم بتوانند ظاهر کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنند. به‌علاوه تعدادی جایزه کمیاب مثل بال‌ها و تصاویر مجسمه‌ها و پیکره‌ها نیز در بازی وجود دارد که همین آیتم‌ها، چالش‌هایی را برای پیگیری بیشتر ارائه می‌کنند. البته هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده‌ و بلیزارد اعلام نکرده که شما برای دستیابی به این آیتم‌ها، دقیقا به چه چیزهایی نیاز دارید.

بروزرسانی 2.4.1 اخیراً و قبل از انتشار نسخه کامل آن در آینده نزدیک، در سرورهای تست عمومی بازی، در دسترس قرار گرفته‌است. قسمت عمده‌ای از این بروزرسانی شامل تغییراتی در ظاهر آیتم‌ها و بهبود شخصیت‌های بازی است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی بلیزارد اطلاعات بیشتری درباره بروزرسانی بخوانید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده