نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

دو فصل پایانی سریال Game of Thrones کوتاه‌تر از فصل‌های قبل خواهند بود

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، خالقان سریال بازی تاج و تخت، به‌تازگی و طی گفت‌وگوی اختصاصی خود با وب‌سایت «ورایتی» درباره‌ی سرنوشت وستروس، آتش جنگ ملت‌ها و تصمیماتی که در این مورد اتخاذ شده است، توضیحاتی داده‌اند. با زومجی همراه باشید.

در حالی‌که تا آغاز ششمین فصل سریال «بازی تاج و تخت» زمانی نمانده است و پیش‌نمایش‌های آن هم همگی برخورد ارتش‌ها و هوهوی سربازان را نشان می‌دهند، اما به‌نظر می‌رسد که تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال پرطرفدار کاملاً ذهنیتی سوای نمایش‌های آن دارند. اخیراً دیوید بنیاف و دی. بی. وایس در مصاحبه‌ای با ورایتی، اظهار کرده‌اند که آن‌ها مشغول سبک و سنگین کردن چند تصمیم در رابطه با نحوه‌ی پایان این سری هستند؛ به طوری که فصل‌ هفتم و هشتم این سریال، روی هم رفته به ۱۳ قسمت منتهی می‌شود. شش اپیزود برای فصل ۸ و هفت اپیزود برای فصل ۷. بنیاف گفت:

فکر می‌کنم که بعد از این فصل [ششم] داستان را با ۱۳ اپیزود تمام کنیم. به فاز نهایی وارد شده‌ایم.  همین مبحث هنوز در حد گمانه‌زنی است، اما این دقیقاً چشم‌انداز ما است.

به گفته منابع، این اعداد و ارقام هنوز قطعی نشده‌اند؛ چراکه دست‌اندر‌کاران این سریال اخیراً طرح‌های کلی خود را شرح داده‌اند، اما احتمال کوتاه‌تر شدن وجود دارد. مایکل لومباردو، مدیر برنامه ریزی شبکه اچ‌بی‌اُو، در این باره گفت:

شنیده‌هایم فقط به همین خلاصه می‌شود و طی مکالماتی که با یکدیگر داشته‌ایم، در این خصوص صحبت کردیم. روایت داستان طوری پیش می‌رود که تصور آن‌ها از پایان سریال فقط دو سال دیگر است. شخصاً به عنوان یک تهیه کننده و بیننده، دوست داشتم که بگویند شش سال دیگر طول می‌کشد. من همیشه خوش‌بین بوده‌ام و فکر می‌کنم که این را هم حل خواهیم کرد.

البته از مدت‌ها پیش اعلام شده بود که این سری در هشت فصل به پایان می‌رسد و طبق آن هواداران انتظار داشتند که سریال متعاقب فصل‌های قبلی پیش برود، اما با استناد به سبک و سیاق جدید خالقان سریال؛ این موضوع به دور از ذهنیت است.

دومین تریلر بلند فصل ششم سریال یادشده چند روز پیش منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید. مطالعه موشکافی این تریلر هم می‌تواند اطلاعات جذابی در اختیارتان قرار دهد. قسمت اول از فصل ششم سریال با نام «بانوی سرخ» در تاریخ ۵ اردیبهشت پخش می‌شود. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Variety


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده